آوای جنوب

با حضور جمعی از مسئولان

بسیجیان فعال گچسارانی در برنامه‌های قرآنی تجلیل شدند

بسیجیان فعال در برنامه‌های قرآنی با حضور جمعی از مسئولان سپاه تجلیل شدند.

آوای جنوب؛

ظهر امروز مراسم تجلیل از فعالان قرآنی با حضور جمعی از مسئولان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

 

 

در این مراسم که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و نماینده ولی‎فقیه برگزار شد نیز ۸ نفر از فعالان قرانی شهرستان که در طول سال و به ویژه در ماه مبارک رمضان فعالیت خوبی در برنامه‌های قرانی داشتند نیز با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این مراسم با بیان اینکه فعالیت زیر لوای قرآن افتخاری بزرگ و ارزشمند است، اظهار کرد: انس با قرآن توفیق بزرگ و آرزویی دیرینه برای همگان است.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج گچساران در طول سال برنامه‌های مختلف قرآنی برگزار می‌کند، افزود: فعالیت بسیجیان شهرستان در برنامه‌های قرآنی به ویژه در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان چشمگیر بوده است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تجلیل از فعالان قرآنی را عامل مهمی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم و به ویژه نسل جوان دانست و گفت: این همایش‌ها با هدف شناسایی و تقدیر از فعالان قرآنی از جمله قاریان، حافظان و … برگزار شده است.

انصاری به فعالیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در راستای تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و قرآنی، توسعه و تبیین فرهنگ دینی در شهرستان اشاره کرد و گفت: این حوزه مقاومت تاکنون اقدامات و گام‌های موثری در جهت تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و همچنینی تحقق بخشیدن به منویات مقام عظمای ولایت برداشته است.

 

 

گفتنی است در این همایش نیز مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در شهرستان نیز دقایقی نیز در خصوص اهمیت قرآن و ترویج آن در جامعه سخنرانی کرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. لطف اله موسوی باشت گفت:

    درودبرجناب سروان عباسی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president