آوای جنوب

بسیج گچساران ۷۱ عنوان برنامه در دهه فجرامسال اجرا می‌کند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ باقر پسنده در  نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات  بسیج ناحیه گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در ماه بهمن و در آستانه یوم الله ۱۲بهمن ماه هستیم که این ایام رو تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۵۷ سال سرنوشت‌سازی برای ایران اسلامی بود و به خصوص ماه بهمن، گفت: انقلاب اسلامی بعد از سالها سختی ، زجر و مشقت به رهبری امام  راحل در آن سال به ثمر نشست.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: در ماه بهمن با تقدیم هزاران، هزار  شهید ریشه کفر و طاغوت را در این سرزمین خشکانید و نظامی را به نظام مکتب اسلامی با رهبری‌ها و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب بنیان‌گذاری  شد.

 پسنده ابراز کرد: در ماه بهمن  سال ۱۳۵۷ پس از فراز و نشیب های که داشت باز همین ارتباط معنوی و دلی امام راحل که با مردم داشت و آن درک خوبی که مردم داشتند موجب شد که رژیم طاغوت سرنگون شود.

 وی با اشاره به اینکه امام راحل در همه صحنه‌ها  مردم را شریک ، مدافع و انقلاب می‌دانستند، افزود:انقلاب اسلامی که به رهبری راحل به پیروزی رسید با همه انقلاب ها فرق دارد و وجهه تمایز آن در راس ولایت فقیه است  که دشمن درصدد آن است که به جایگاه ولایت فقیه ضربه بزند.

 پسنده عنوان کرد: دشمن از همان روزهای اول که منافع آن قطع شد به دنبال ایجاد توطیه بود و بعد از جنگ که موفق نشدند انقلاب ما را به زمین بزند به دنبال فتنه های گوناگون بودند که مردم با بصیرت چشم فتنه ها را کور کردند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  تصریح کرد: در این چهل و دو سال که از عمر با برکت انقلاب  اسلامی می‌گذرد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و ما باید قدردان  این مردم باشیم.

 پسنده ادامه داد:  پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز  جنگ هشت سال دوران مقدس این استقامت ملت اسلامی بود که به پیروزی رسیدیم.

 وی با بیان اینکه اکنون موشک‌های دور برد ما یک وحشتی را برای دشمنان ایجاد کرده است، افزود:
در این چهل و دو سال از عمر انقلاب در همه میدان‌های جنگ با کافر چه در دریا و چه در خشکی قدرت بازدارنگی خود را منزه ظهور و نمایش گذاشتند.

 پسنده  در ادامه عنوان کرد: امام راحلدر همان روزهای اول انقلاب فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند، چنانچه که  امروز رهبر انقلاب می فرمایند که آمریکا در درون خود می‌شکند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: مشاهده کردید که در همین انتخابات اخیر چگونه کنگره آنها تسخیر شد و چه حوادثی در قبل و بعد انتخابات به وجود آمد.

 وی ادامه داد: این نعمتی که خدا به ما داده است در قیاس با هیچ کشوری نیست  و امام می فرماید که انقلاب ما به انقلاب امام زمان ( عج )متصل خواهد شد.

 پسنده در ادامه با بیان اینکه امروز جوانان ما در نوک جبهه مقاومت حضور دارند، افزود: امروز  موفقیت ما در این کارزار بزرگ اتحاد و همدلی است و انشالله در سایه همدلی و با روحیه جهادی وقف مردم و درخدمت آنان باشیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه به تشریح برنامه‌های سپاه  در دهه مبارک فجر امسال پرداخت و گفت: در طول این دهه سپاه  گچساران ۷۱ عنوان برنامه را  در سطح شهرستان اجرایی خواهد کرد.
وی ادامه داد:  اولین برنامه مراسم نمادین استقبال  از ورود امام ، غبارروبی گلزار شهدا ، یادواره شهدا و آبروی محله ، نواختن زنگ انقلاب ، بیانیه گام دوم انقلاب ، برگزاری مسابقات نقاشی ،افتتاح چند طرح اقتصادی ، برگزاری نمایشگاه عکس ، دیدار با امام جمعه ، برگزاری همایش پیاده رویی، حضور در رژه خودرویی در روز ۲۲بهمن ، رزمایش کمک مومنانه ، افتتاح  چند پروژه آبرسانی به برخی از روستاهای گچساران  ، افتتاح چند باب منزل مسکونی تحت پوشش کمیته امداد که با همکاری سپاه احداث شده ، برگزاری محافل انس با قرآن  از جمله برنامه‌های شاخص این دهه خواهد بود.

 پسنده ابراز کرد:  همچنین  در روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم میزبان مسابقات استانی در شهرستان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با رعای پروتکل بهداشتی و  بسیاری از برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president