آوای جنوب

بزرگواری : بیکاران بیشترین مراجعه کنندگان به نمایندگان هستند

بزرگوارینماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده بیشترین مراجعه کنندگان به نمایندگان استان را مربوط به اشتغال و بیکاری دانست و گفت: مهارت آموزی می تواند زمینه رشد اشتغال در جامعه را ایجاد کند.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری ظهر دوشنبه در بازدید از آموزشکده های فنی وحرفه ای پسران ودختران یاسوج بر گسترش آموزش های فنی وحرفه ای درسطح استان تأکید کرد و افزود: پیگیری های لازم درجهت رفع مشکلات و موانع مربوط به آموزشکده های استان انجام می شود.

وی به جلسه نمایندگان استان با دکتر شفیعی رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه برای رفع مشکلات این دو آموزشکده تصمیمات خوبی اتخاذ شد که امیدواریم عملی شوند.

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی هدف از این بازدید را ارتباط و تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی و آموزشی دانست و گفت: دراین بازدید ها مشکلات وکمبودها شناسایی شده و در سطح کلان توسط نمایندگان در راستای رفع آنها برنامه ریزی می شود.

وی شناخت دقیق از ظرفیتها و پتانسیلها را از دیگر اهداف این بازدیدها ذکر کرد و بیان داشت: امیدواریم با ارتباط و تعامل بیشتر شاهد خدمت رسانی بهتر به مردم استانمان باشیم.

بزرگواری ضمن اشاره به اهمیت رشته های فنی وحرفه ای در برهه کنونی گفت: با توجه به معضل بیکاری درکشور توجه ویژه به رشته های فنی وحرفه ای برای جذب فارغ التحصیلان این رشته ها به بازار کار یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد:آموزشهای فنی حرفه ای بستر مناسبی برای اشتغالزایی وکمک به توسعه وتعالی کشور است.

رئیس آموزشکده پسران یاسوج هم در این بازدید کمبود فضای آموزشی را از مهمترین مشکلات این واحد دانشگاهی دانست و گفت: برای ارتقاء مقاطع بالاتر و گسترش این آموزشکده فضای آموزشی باید گسترش یابد.

رحیم امین زاده با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۶۰۰دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: فارغ اتحصیلان این آموزشکده به علت مشکلات فضای آموزشی ونبود مقطع کارشناسی مجبورند در استان های دیگر به تحصیل بپردازند در صورتی که امکانات ما منهای فضای آموزشی جوابگوست.

رئیس آموزشکده فنی وحرفه ای دختران هم گفت: تجهیزات و زیرساختهای این آموزشکده قدیمی، فرسوده وبروز نیستند.

فرزانه آرامش افزود: بیش از ۶۰۰ دانشجو در رشته های طراحی دوخت، کودکیاری، حسابداری و کامپیوتر در این آموزشکده مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام بزرگواری در این بازدید از کلیه بخش ها از جمله کارگاهها، آزمایشگاهها، خوابگاهها و پروژه های عمرانی در حال ساخت و بهسازی بازدید به عمل آورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president