آوای جنوب

بزرگواری : اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به آبرسانی حومه غربی دهدشت

بزرگوارینماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری خود برای از سرگیری فعالیت مجدد پروژه ملی جاده پاتاوه و نیز تسریع در عملیات آبرسانی به حومه غربی دهدشت خبر داد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری صبح امروز از نخستین جامعهالقرآن کریم واحد برادران در دهدشت بازدید کرد.

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این سرکشی در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت مجدد پروژه ملی جاده پاتاوه به دهدشت در سال‌ جاری خبر داد.

بزرگواری با اشاره به تعطیلی این پروژه در اواخر سال گذشته تصریح کرد: این جاده به خاطر مطالباتی که دارد مدت چند ماه تعطیل شده بود.

وی میزان مطالبات پیمانکار این پروژه را ۴۸ میلیارد تومان دانست و گفت: تلاش بسیاری برای از سرگیری فعالیت پروژه تاکنون انجام دادیم و در آخرین پیگیری‌های صورت گرفته در نشست با وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه خواستار کمک‌رسانی و جلوگیری از راکد ماندن شدیم.

بزرگواری با بیان این‌که سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم نیز در نشست بررسی جاده پاتاوه به دهدشت حضور داشت افزود: در این نشست مقرر شد مطالبات قرارگاه از مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده به این قرارگاه برداشت شود.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی جاده پاتاوه را از پروژه‌های ملی و مربوط به سفر مقام معظم رهبری به استان خواند و تصریح کرد: این جاده چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و هشت بخش از استان را از بن‌بست خارج می‌کند.

بزرگواری عنوان کرد: برای تسریع در عملیات و کمک به پیشرفت فیزیکی این پروژه مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه سال ۹۴ در نظر گرفته شده است و فعالیت پروژه در سال‌ جاری شدت بخشیده می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم‌چنین پروژه آبرسانی به حومه غربی دهدشت را مورد اشاره قرار داد و با مهم خواندن این پروژه تصریح کرد: تلاش‌هایی برای جلوگیری از تعطیل شدن پروژه داشتیم و اجازه نخواهیم داد پروژه امید‌بخش در حوزه کشاورزی تعطیل شود.

بزرگواری از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال‌ جاری خبر داد و گفت: فعالیت آبرسانی به حومه غربی دهدشت امسال به خوبی ادامه خواهد یافت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president