آوای جنوب

برگزاری همایش تجلیل از فرماند‌هان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

دفاع مقدسمعاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان کهگیلویه و بویراحمد که در هشت سال دفاع مقدس فرماندهی گردان‌ها را بر عهده داشتند خبر داد.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس بر لزوم برگزاری خوب و مناسب برنامه‌های این هفته تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری رزمایش و مانور هفته دفاع مقدس دارای دو پیامد داخلی و بین‌المللی است که می‌طلبد برنامه‌های هفته دفاع مقدس بهتر برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارتقاء و بیان آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح در برابر آسیب‌ها و تهدیدات و بازدارنده بودن در برابر توطئه‌های دشمن همه از پیامدهای داخلی و بین‌المللی رزمایش و مانور هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس توسط دستگاه‌ها پیشنهاد شده، افزود: جمع‌بندی نهایی این برنامه‌ها انجام می‌شود و در جلسه نهایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس به تمام دستگاه‌ها و حتی شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در کنار سایر برنامه‌هایی که توسط دستگاه‌ها برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده، همایش تجلیل از فرماندهان استان که در جنگ تحمیلی فرماندهی گردان‌های دفاع مقدس را برعهده داشتند برگزاری و از این افراد طی مراسمی در آخرین روز هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

محمدی بیان کرد: هنوز در جامعه شبهاتی در خصوص جنگ تحمیلی و اینکه چه کشوری آغاز کننده جنگ بود وجود دارد که میزگرد تحلیلی و تبیینی در صدا و سیمای مرکز استان تشکیل و با دعوت از کارشناسان، فرماندهان و یادگاران جنگ تحمیلی به این شبهات پاسخ داده شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، کلینیک‌ها عمومی و خصوصی و همچین مطب‌ها برای گرامیداشت این هفته یک روز را به صورت رایگان به مردم خدمات‌دهی کنند.

وی با سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت دفاع مقدس با همکاری ورزش و جوانان استان و به خوبی برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار جنگ تحمیلی با همکاری صدا و سیما قرار بود که در هفته دفاع مقدس در مرکز استان برگزار شود که به دلیل کمبود وقت این همایش در مناسبت دیگری برگزار می‌شود و از جانبازان، مادران و خانواده‌های شهدا به عنوان چهره ماندگار طی مراسمی تجلیل می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president