آوای جنوب

برگزاری رزمایش امداد و نجات گردان‌های اداری بویراحمد+ تصاویر

رزمایش امداد و نجات گردان‌های اداری بویراحمد با حضور فرماندار و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
 آوای جنوب؛

 ظهر امروز رزمایش امداد و نجات گردان‌های اداری بویراحمد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد و دیگر مسئولان امدادی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مسعود مثنوی با تاکید بر اینکه رزمایش امداد و نجات گردان‌های اداری بویراحمد به‌منظور آمادگی و انسجام هر چه بیشتر بین دستگاه‌های امدادی برگزار شد، گفت: با برگزاری چنین رزمایش‌هایی می‌توان از ظرفیت و توان نهادهای امدادی نهایت بهره را برد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از ویژگی‌های رزمایش را محک‌زدن ظرفیت بسیجیان در دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه برای برگزاری این مانور هماهنگی خاصی برای حضور صورت نگرفته است و مانور نزدیک به لحظه صفر بود اما خوشبختانه آمادگی دستگاه‌های امدادی در این خصوص مناسب ارزیابی شد.

مثنوی با اشاره به میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی در سوانح و بلایای طبیعی اذعان کرد: دستگاه‌هایی که در این رزمایش حضور ندارند باید علت عدم حضور آنها پیگیری و بررسی شود.

هوشنگ یاری‌پور فرماندار بویراحمد نیز در این رزمایش ضمن تبریک دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: کار امدادرسانی در نظام جمهوری اسلامی ایران کاری ارزشمند و ستودنی است.

 

 

 

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه امدادگران در سخت‌ترین شرایط ممکن کار امداد رسانی به همنوعان خود را انجام می‌دهند، گفت: ماحصل این رزمایش‌ها حضور به‌موقع امدادگران و دستگاه‌های امدادی در صحنه است.

یاری‌پور تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی با آمادگی کامل کار خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان را انجام دهند.

این مسئول از عدم حضور اورژانس بین راهی در رزمایش امداد و نجات گردان‌های اداری شهرستان بویراحمد گلایه کرد و گفت: جای این دستگاه خدمات‌رسان امدادی در چنین رزمایش‌هایی خالی است.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president