کد خبر : 11232
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 2:56

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ شورای اسلامی شهر چرام

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ شورای اسلامی شهر چرام

رییس شورای شهرستان چرام از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ شورای اسلامی شهر چرام در آینده نزدیک خبر داد. آوای جنوب؛ علی بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز خبرنگار و با تاکید بر اینکه خبرنگاران چرام روشنگری و آگاهی‌بخشی با اطلاع‌رسانی صادقانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اظهار کرد:

پرسش و پاسخرییس شورای شهرستان چرام از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ شورای اسلامی شهر چرام در آینده نزدیک خبر داد.

آوای جنوب؛

علی بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز خبرنگار و با تاکید بر اینکه خبرنگاران چرام روشنگری و آگاهی‌بخشی با اطلاع‌رسانی صادقانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اظهار کرد: نگاه فراجناحی اصحاب رسانه در چرام به یک فرصت تبدیل شده که نقطه عطفی است و شهرستان چرام از آن ذینفع خواهد بود.

رئیس شورای شهرستان چرام، اضافه کرد: خبرنگاران، فعالان در سنگر و جبهه آگاهی هستند که در صحنه سرنوشت ساز با تلاش خستگی‌ناپذیر صادقانه در فرآیند پیچیده جنگ نرم دشمن با اطلاع‌رسانی شفاف و به هنگام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی، افزود: اصحاب رسانه سعی می‌کنند صدای کسانی را که نمی‌توانند حرفشان را به گوش مسئولان برسانند، اعلام بدارند.

بابایی با بیان اینکه اصحاب رسانه مسائل را تیزبینانه رصد می‌کنند، تصریح کرد: حدود یک ماه دیگر، اعتبارات ماده ۱۸۰ تقسیم می‌شود و قطعا این تقسیم زیر تیغ نگاه اصحاب رسانه در چرام خواهد رفت.

عضو شورای شهر چرام در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به دغدغه‌های قاریان در چرام و با بیان اینکه احادیث و روایات زیادی در خصوص جایگاه عظیم قاریان قرآن در نزد خداوند وجود دارد، گفت: وجود قاریان قرآن در سطح شهرستان و کسب رتبه‌های آنان سبب بالا رفتن جایگاه استان در کشور شده که این نقطه مثبتی در شهرستان است.

وی در خصوص جایگاه قرآن در چرام، متذکر شد: برگزاری محفل انس با قرآن در پارک روبروی فرمانداری شایسته مقام قرآن نیست و لازم است در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

رئیس شورای شهرستان چرام در ادامه با اظهار تاسف از اینکه تاکنون جلسه پرسش و پاسخی از سوی شورا برای مردم چرام گرفته نشده است، عنوان کرد: برگزاری نشست پرسش و پاسخ با حضور مردم باید در دستور کار شورا قرار گیرد تا مردم نسبت به عملکرد شورا روشنگر و آگاه شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۴۴

درودبر دکتر بابایی شجاع و پیگیر