آوای جنوب

برگزاری جشن باشکوه انقلاب در بزرگترین واحد صنعتی و کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۳۱۱۲۰۰۰۰۹۲۱_PhotoLبا حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جشن باشکوه انقلاب در بزرگترین واحد صنعتی و کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آوای جنوب؛
 امشب و با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی استاندار، معاونین استاندار، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران استانی و اقشار مختلف مردمی جشن بزرگ انقلاب در مجتمع صنعتی دنا صنعت بزرگترین تولیدکننده لوله‌های کامپوزیتی کشور در یاسوج برگزار شد.

در این مراسم بزرگ که به صورت مستقیم از شبکه استانی دنا پخش می‌شد تعداد بسیار زیادی از صنعت‌گران و کارآفرینان استان به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند.

در این مراسم آیت‌الله ملک‌حسینی، استاندار، نماینده مردم و مدیر بزرگترین واحد کارآفرینی و صنعتی استان به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه برنامه‌های متنوع و شاد متناسب با دهه فجر انقلاب برگزار شد.

به گزارش فارس، واحد تولیدی دنا صنعت با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از ۱۵۵ میلیون یورو با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و با ظرفیت سالانه ۸۵ هزار تن در دامنه کوه دنا توسط یکی از سرمایه‌گذاران بومی استان کهکیلویه و بویراحمد کارآفرین نمونه کشوری در سال ۸۷ و کارآفرین نمونه استانی در دو سال پیاپی ۸۷ و ۸۸ احداث گردیده و تولیدات آن در بخش‌های آب و فاضلاب، نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی و نیروگاهی و دریایی است.

 لوله و اتصالات فازهای ۱۲ و ۱۹ پارس جنوبی در اقطار ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ و ۲۵۰۰ میلیمتر با طول تقریبی ۱۳ کیلومتر و تزریق گروت بجای بستن بالاست بتونی بمنظور انجام عملیات تغریق لوله در عمق متوسط ۳۵ متری دریا و نصب در ترانشه و خاکریزی روی آن از جمله اقدامات این شرکت است.

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president