آوای جنوب

اجرای بیش از ۷۰عنوان برنامه توسط سپاه گچساران در دهه مبارک فجر

آوای جنوب

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: بیش از ۷۰عنوان برنامه در دهه فجر مبارک امسال برگزار می شود.

به گزارش آوای جنوب، سرهنگ سعادت اله عزیزی در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: رسالت خبرنگاری یک رسالت بسیار عظیمی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در جایی قرار گرفته ایم که مهمترین مبارزه جنگ نرم و فضای مجازی صورت می گیرد و که در این راستا رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابرار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در راه های مختلف به دنبال این است که انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه بدهند و یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کند.

عزیزی ادامه داد: یک مقایسه از دوران قبل انقلاب و بعد انقلاب داشته باشیم مشاهده می شود در همه جبهه ها در تمامی زمینه اعم از اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی پیشرفت داشته است.

وی افزود: قبل از انقلاب نیز کشورمان در تمامی عرصه‌ها وابسته به غرب بود و در آن جهان دوقطبی غرب و شرق انقلابی شکل گرفت که در ادامه نیز هیمنه دو ابرقدرت غرب و شرق را شکست.

عزیزی ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به بالندگی و پیشرفت رسیده‌ایم و انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان را دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: در آن زمان ایران اسلامی نقطه امن آمریکا بوده است، در منطقه غرب آسیا و آسیای میانه مهمترین کانون امید که مورد توجه غرب بود ایران اسلامی بود.

عزیزی با اشاره به اینکه از نظر امنیت توجه خاصی به ایران داشتند، تصریح کرد: قیام ما در دوران انقلاب اسلامی در امتداد خون شهدا است.

وی افزود: عظمت انقلاب اسلامی چنان بزرگ است که بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان با فریب کاری های مختلف نتوانسته است که به این درخت تنومند آسیب برساند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: در زمان طاغوت کشور ما بلوک فرودگاه آمریکا بود اما اکنون جرات عبور از مرزهای هوایی و آسمانی ما را ندارند که اینها از برکت انقلاب اسلامی است.

عزیزی با بیان اینکه اصحاب رسانه رسالت سنگینی دارند که بتواند در جهاد تبیین به رسالت خود عمل کنند، عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر سپاه گچساران برنامه هایی را در این زمینه برگزار می کند.

وی ادامه داد: بیش از ۷۱عنوان برنامه در دهه مبارک فجر توسط بسیجیان و ناحیه مقاومت بسیج برگزار می شود.

عزیزی به تشریح برنامه ها پرداخت و گفت: فضا سازی در مساجد و پایگاه های مقاومت، مدیریت و حضور فعال در برنامه استقبال ورود از امام،نواختن زنگ انقلاب با همکاری بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ، غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا ، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه و روستاها ، ایستگاه صلواتی در نماز جمعه ، برگزاری ایستگاه صلواتی و بهداشتی، تجلیل از مداحان اثر گذار، نشست های روشنگری با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، بازدید و ارزیابی از واحد‌های تولیدی و صنعتی، برگزاری مسابقات ورزشی، خدمات حقوقی و مشاوره رایگان از جمله برنامه های شاخص این دهه است.
وی افزود: بازدید از مزارع کشاورزی، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر، نشست پیشگیری از اعتیاد ، مسابقات محله ای، نشست های سبک زندگی، برگزاری ده شب جشن در محلات مختلف، برگزاری ایستگاه عفاف و حجاب، اجرای سرود پاتوقی، ایجاد اردوی جهادی جهت محرومیت زدایی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا ، افتتاح سالن سینما تک، تجلیل از کسبه امین، اهدا خون، ایجاد نشست های سواد رسانه ای، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، یادواره شهدای دانش آموز ، حلقه های صالحین،برگزاری راهیان پیشرفت، کارگاه آموزشی پیرامون ازدواج، فرزندآوری و پیشگیری از طلاق خواهد بود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه خانواده مطلوب ، حضور بسیجیان و حلقه های صالحین، بانک الله اکبر و نور افشانی ، برگزاری نشست های بصیرتی ، اکران مستند ژنرال ، بخش سرودهای انقلابی و برگزاری شب شعر برگزار می شود.
برگزاری نشست‌های سیاسی، سخنرانی فرمانده سپاه در نماز جمعه، کارگاه آموزشی پیرامون ازدواج و فرزند آوری، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، جشن خانواده بزرگ ایران، پخش سرودهای انقلابی، اهدای خون بسیجیان، برگزاری شب‌شعر انقلاب، بازدید بسیجیان از طرح‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه عکس، جشنواره فرهنگی هنری، توزیع بسته‌های معیشتی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه‌های این دهه در شهرستان گچساران خواهد بود.

عزیزی در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته، شرکت در مراسم گرامیداشت این ایام و راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه‌ای ملی و همگانی برشمرد و گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن به ما نشان داد که در مبارزه با استکبار، باید بر خداوند توکل نمود و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح‌های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروهای متحد مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می‌کنند، بی‌اثر است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president