کد خبر : 9440
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 12:45

برگزاری بزرگداشت حماسه «پد خندق» در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری بزرگداشت حماسه «پد خندق» در کهگیلویه و بویراحمد

بزرگداشت حماسه «پد خندق» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار می‌شود. آوای جنوب؛ صبح امروز جلسه کمیته‌های اجرایی سالروز حماسه پد خندق با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین و مسئول کمیته‌های اجرایی در خصوص چگونگی برگزاری مراسم حماسه پد خندق برگزار شد. دهبانی‌پور در

شهدابزرگداشت حماسه «پد خندق» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

صبح امروز جلسه کمیته‌های اجرایی سالروز حماسه پد خندق با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین و مسئول کمیته‌های اجرایی در خصوص چگونگی برگزاری مراسم حماسه پد خندق برگزار شد.

دهبانی‌پور در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره این حماسه تاریخی اظهار کرد: تاریخ هر مرز و بومی دارای نقاط برجسته‌ای است که دارای ارزش‌های خاصی برای آن منطقه خواهد بود.

این مسئول افزود: استان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس خاطرات زیادی را برای انتقال به نسل‌های بعدی به یادگار گذاشته است.

وی گفت: وقتی پای سخن راویان دفاع مقدس بنشینیم، خواهیم دید که آنها روایت‌های زیادی از دلاورمردی‌های رزمندگان استان در این حماسه هشت‌ساله دارند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان بیان کرد: پد خندق یکی از حماسه‌های رزمندگان استان است که نقطه عطفی در تارخ هشت سال دفاع مقدس استان بوده و نماد ارزشمندی برای استان است.

دهبانی‌پور گفت: به پاس این حماسه بزرگ مراسمی با عنوان بزرگداشت سالروز حماسه پد خندق در ۴ تیرماه با حضور ۷۶ نفر آزاده سرافراز و خانواده‌های شهدای پد خندق در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این مسئول به برنامه‌های مراسم یاد شده اشاره کرد و گفت: اجرای تئاتر در حوزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس و …. در این مراسم برای حاضرین به نمایش گذاشته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

این همایش را اگر در گچساران بگزارید عادلانه تر هست چون در آخرین نبد پد بچه های گچساران بیشترین حضور را داشتند پاسداران مظلوم گچساران در پد را فراموش نکنید شهید حقگو از تکاوران پد خندق