کد خبر : 52606
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 11:59

برگزاری اجلاسیه شهدای گچساران با حضور سردار تنگسیری

برگزاری اجلاسیه  شهدای گچساران با حضور سردار تنگسیری

آوای جنوب فرمانده سپاه فتح گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای استان، سردار تنگسیری سخنران اجلاسیه شهدای گچساران در سوم تیرماه خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، سردار حمید خرم‌دل در یادواره شهدای آموزش استان با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد گفت:

آوای جنوب

فرمانده سپاه فتح گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای استان، سردار تنگسیری سخنران اجلاسیه شهدای گچساران در سوم تیرماه خواهد بود.


به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، سردار حمید خرم‌دل در یادواره شهدای آموزش استان با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان‌های مختلف و همه دستگاه‌ها تمام قد برای کنگره ملی شهدا به همراه پیشکسوتان سپاه و بسیج در حال تلاش و جانشین سپاه در حال مدیریت کار هستند.

سردار حمید خرم‌دل گفت : این استان دو هزار شهید ، ۹ نفر شهدای انقلاب، ۵۳ هزار نفر رزمنده جبهه رفته با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر جمعیت آن زمان، ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۶ آزاده شهدای زن ۵ نفر شهدای جاویدالاثر ۶۳ نفر، مدافع حرم ۱ نفر و مدافع امنیت سپاه و نیرو انتظامی ۱۰ نفر و شهدای سلامت یک نفر هستند. تلاش داشتیم از حداکثر ظرفیت استانی استفاده شد؛ برای شهید شاخص استان شهید طیب در حال تهیه فیلم، ۲۰۰ جلد کتاب از عملیات‌ها، کلیپ، نماهنگ و از ظرفیت استان استفاده شده است.

تولید برنامه شب های شیدایی

وی افزود: در ۱۶ شهریورماه برنامه شب های شیدایی در کنار رودخانه بشار به مدت ۱۵ شب توسط تیپ ۴۸ فتح اجرا دارند‌، که در همین راستا همه شهرستان اجلاسیه مخصوص خود را دارند و حدود ۱۲ اجلاسیه مربوطه به اقشار و آموزش است.

توزیع دوهزار جهیزیه در راستای کنگره شهدا

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری اجلاسیه شهدای گچساران اشاره داشت و ادامه داد: در هفته آینده این یادواره با حضور سردار تنگسیری یادواره شهدای گچساران برگزار می‌شود و همچنین حدود ۲ هزار جهیزیه در دستور کار داریم که توزیع خواهند شد.

خرم دل ابراز داشت: تمثال شهدا طراحی و تقدیم خانواده شهدا شد، حدود ۱۰۰ فرمانده دفاع مقدس گفتگو و مصاحبه دارند که در خبر و پوشش خبری صدا و سیما به نحو مطلوب در حال فعالیت است.

وی به دیگر برنامه های اجلاسیه بزرگ شهدای استان اشاره داشت و گفت: تابلوهای تمثال شهدا در ورودی ها نصب شده اند و المان‌هایی توسط شهرداری طراحی شده، توانمند خوبی از جنبه هنری داریم، در حوزه سیستم صوتی امکانات خوبی داریم که تا سال‌ها نیاز به استان‌های دیگر نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.