آوای جنوب

برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در دهدشت+تصاویر

محفل نورانی انس با قرآن با حضور عبدالناصر حرک از قاریان کشور مصر در دهدشت برگزار شد.

آوای جنوب؛

محفل انس با قرآن صبح امروز با حضور قاری برجسته از کشور مصر و با استقبال پرشور مردم و مسئولان در مسجد النبی دهدشت برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی که با اجرای برنامه‌های قرآنی همراه بود، به تلاوت آیات روحبخش کلام‌الله مجید از سوی عبدالناصر حرک از قاریان مصر گوش جان سپردند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این مراسم با بیان اینکه از رمضان به بهار قرآن یاد شده است، اظهار داشت: برگزاری چنین محافل نورانی می‌تواند در تداوم جلسات انس با قران در دیگر ماه‌ها اثرگذار باشد.

امام جمعه دهدشت قرآن را بهترین سرمایه و تضمین‌کننده سعادت دنیا و آخرت خواند و افزود: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی انسان را به سوی سعادت و رستگاری هدایت می‌کند.

حسینی با تأکید بر لزوم تداوم محافل انس با قرآن تصریح کرد: حضور پرشور مردم روزه‌دار در این مراسم عطش آنان برای برگزاری مجالس معنوی و نورانی با قرآن را نشان می‌دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و انس گرفتن با کلام وحی را منور کننده خواند و گفت: نوجوان و جوانی که جذب خوبی‌های قرأن شود، به سمت بدی‌ها کشانده نمی‌شود.

گفتنی‌ است، در پایان این مراسم به ۹ نفر از قاریان برتر شهرستان جوایزی اهدا شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president