آوای جنوب

برپایی ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب در روستاهای کهگیلویه

افطاررئیس دفتر امام جمعه دهدشت از برپایی ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب در روستاهای کهگیلویه خبر داد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام موسی برسیاه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت افطاری دادن اظهار داشت: پهن کردن سفره افطاری برکات بی‌شماری دارد و مورد تاکید ائمه اطهار و توجه دین بوده است.

رئیس دفتر امام جمعه دهدشت با بیان این‌که ضیافت افطاری باعث تقویت صله رحم، انس و الفت، ترویج خوبی‌ها و نزدیک شدن دل‌های روزه‌داران به یکدیگر می‌شود افزود: هم‌نشینی با نیازمندان در این سفره با برکت موجب دلجویی از آنان می‌شود.

برسیاه حدیثی از رسول اکرم(ص) در باب اهمیت افطاری دادن را یادآور شد و گفت: هر کس یک مومن روزه‌دار را در این ماه افطاری دهد پاداشی برابر آزاد کردن یک بنده نزد خدا داشته و مایه آمرزش گناهان وی نیز می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته تصریح کرد: امسال نیز این برنامه در روستاهای شهرستان برگزار و سفره افطاری گسترده خواهد شد.

برسیاه افزود: دفتر امام جمعه دهدشت با همکاری موسسه خیریه حضرت زهرا(س) و کمیته امداد ضیافت افطاری در روستاهای پرجمعیت شهرستان تدارک دیده شده و قرار است نخستین سفره افطاری رمضان امسال پنج‌شنبه این هفته در روستای چغل گسترده شود.

این مسئول با بیان این‌که امسال سومین آیین ضیافت افطاری رهبری در سطح شهرستان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: در هر کدام از سفره‌های افطاری مورد نظر ۵۰۰ نفر مهمان ضیافت رهبر معظم انقلاب می‌شوند.

به گفته برسیاه هزار و ۵۰۰ نفر امسال همنشین ضیافت افطاری رهبر انقلاب در شهرستان کهگیلویه خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president