کد خبر : 7260
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 - 10:53

برنامه های سفر دو روزه نوبخت به کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

برنامه های سفر دو روزه نوبخت به کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برنامه های سفر دو روزه (سوم و چهارم اردیبهشت امسال) دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور به این استان را تشریح کرد. آوای جنوب؛ محمد رضا باقرزداده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران زمان ورود معاون رییس جمهور به این استان

نوبختمدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برنامه های سفر دو روزه (سوم و چهارم اردیبهشت امسال) دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور به این استان را تشریح کرد.

آوای جنوب؛

محمد رضا باقرزداده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران زمان ورود معاون رییس جمهور به این استان را ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در فرودگاه گچساران اعلام کرد.

وی بیان کرد: دکتر نوبخت به همراه استاندار و مجمع نمایندگان استان پس از استقبال و بازدید کوتاهی از بافت فرسوده گچساران بلافاصله عازم یاسوج خواهد شد.

باقرزاده اظهار کرد: معاون رییس جمهور در یکی از مهمترین برنامه های کاری خود و از ساعت ۱۷ امروز در شورای برنامه ریزی و اشتغال کهگیلویه وبویراحمد شرکت خواهد کرد.

وی گفت: نوبخت بعد از نشست شورای برنامه ریزی استان و از ساعت ۲۰و ۴۰ دقیقه امشب تا ۲۱و ۳۰ دقیقه در شبکه استانی دنا مرکز استان حضور خواهد یافت.

باقرزاده با اشاره به مهمترین برنامه های روز دوم(جمعه) معاون رییس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: نخستین برنامه کاری دکتر نوبخت در ساعت هشت صبح فردا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آغاز خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نوبخت پس از دیدار با نماینده ولی فقیه با حضور درگلزار شهدای گمنام یاسوج به ساحت مقدس این شهدا ادای احترام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نوبخت همچنین از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح جمعه از چند طرح عمرانی از جمله پارک جنگلی ،بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی ، ساختمان جدید استانداری، مجتمع فرهنگی و هنری و پل چهارم بشار یاسوج بازدید خواهد کرد.

وی افتتاح طرح حاشیه شهرها را از دیگر برنامه های نوبخت در شهر یاسوج اعلام کرد و افزود: وی از ساعت ۱۱ روز جمعه (فردا) در آخرین برنامه کاری خود نیز با سفر به شهر توریستی سی سخت از منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا بازدید خواهد داشت.

پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا با ۸۰کیلومتر طول طولانی ترین رشته کوه زاگرس است.

دنا دارای ۴۹ قله با ارتفاع بالاتر از ۴۰۰۰ متر است.

بیش از ۱۴۹ گونه جانوری تاکنون در این منطقه شناسایی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدی پنجشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

آخ وبخت دهدشت وچرام