آوای جنوب

فرماندار گچساران:

برنامه‌های ۱۲ گانه ستاد صیانت از حقوق شهروندی به ادارات گچساران ابلاغ شد

فرماندارفرماندار گچساران گفت: برنامه‌های ۱۲ گانه ستاد صیانت از حقوق شهروندی به ادارات و دستگاه‌های این شهرستان ابلاغ شد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در این شهرستان، اظهار داشت: در سال گذشته حدود ۴ جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی در این شهرستان برگزار شد که از تلاش‌های همه دستگاه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد صیانت با دو رویکرد صیانت از حقوق شهروندی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان فعالیت دارد، افزود: برنامه‌های ۱۲ گانه ستاد صیانت از حقوق شهروندی به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه آنچه که مد نظر این ستاد بوده، آشنایی مردم و کارکنان ادارات با حقوق خود هستند، گفت: ضروری است که شهروندان با حقوق خود آشنایی کامل داشته باشند.

رحیمی با اشاره به بحث عفاف و حجاب در گچساران، تصریح کرد: موضوع عفاف و حجاب یک موضوع بسیار مهمی بوده و باید از سوی دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید روی موضوع عفاف و حجاب در شهرستان بسیار حساس باشیم و روی آن کار شود، عنوان کرد: بی‌توجهی به بحث عفاف و حجاب سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران می‌شود.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین راهکارها برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان است، بیان کرد: خانواده‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نقش و تأثیر بسزایی دارند.

رحیمی با بیان اینکه خروجی این جلسات باید مثبت باشد، گفت: برگزاری جلسات بدون اقدامات عملی و جدی فایده‌ای ندارد و برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان باید گام‌های بلند و جدی برداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president