آوای جنوب

برخی در کهگیلویه و بویراحمد با فشار به رسانه می خواهند خود را به دولت تحمیل کنند

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب ؛ یک منبع آگاه و تاثیرگذار در استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه در روزهای گذشته خبری در رسانه ها درج شد که مدیران آینده استان کهگیلویه و بویراحمد را پیش بینی کرده بود که باید عنوان کرد چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

وی ادامه داد: دولت فعلی برای عبور از شرایط گذشته بر سر کار آمده است و مطمنا نمی گذارد برخی منفعت طلب با فشار بر رسانه ها خود را مطرح نمایند .
وی تصریح کرد: هنوز مراسم معارفه استاندار را انجام نداده ایم برخی به دنبال معاونت ها و دیگر مسوولیت ها هستند در حالیکه انتصابات روند قانونی خود را دارد و استاندار فعلی استان شخصی پخته و با سابقه است و با اختیارات مدیریتی کامل به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد آمده است .
وی خاطرنشان کرد: جناب آقای احمدزاده استاندار دولت است نه افراد و بر همین اساس وی برای عبور استان از فقر و محرومیت تحت تاثیر فشار افراد قرار نخواهد گرفت.
به گزارش آوای جنوب در روزهای گذشته برخی از رسانه ها در فضای مجازی تمامی مدیران آینده دولت دکتر رییسی را در استان و تمامی شهرستان ها پیش بینی کرده بودند که بر اساس آخرین اخبار از منابع آگاه خبر فوق تکذیب شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president