آوای جنوب

شهردار یاسوج خبر داد

برخورد جدی شهرداری یاسوج با دیوار‌نویسی‌های غیرمجاز

جاویدشهردار یاسوج با تأکید بر اینکه هرگونه دیوارنویسی و تبلیغات میدانی می‌بایست با مجوز شهرداری باشد، گفت: طبق قانون با هرگونه دیوارنویسی غیرمجاز در یاسوج برخورد جدی می‌شود.

آوای جنوب؛

محمد‌علی جاوید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: موضوع زیباسازی از مهمترین اولویت‌های شهرداری یاسوج است که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه شهر یاسوج شرایط و ظرفیت‌های خوبی برای جذب گردشگر دارد، گفت: شهرداری با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شرایط را برای ورود گردشگر در این شهر فراهم کرده‌ است.

وی ایجاد پارک مسافر را یکی از اقدامات مهم شهرداری یاسوج دانست و گفت: مسافرانی که به یاسوج سفر می‌کنند باید در مکانی اسکان پیدا کنند که همه امکانات در آن مهیا باشد و خوشبختانه شهرداری یاسوج راه‌اندازی پارک مسافر را در دستور کار قرار داده است.

جاوید با ابراز تأسف از دیوارنویسی‌ها در سطح شهر یاسوج گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده و طبق قانون، با هرگونه دیوارنویسی غیرقانونی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به چهره نامطلوب منظر شهری در برخی نقاط شهر یاسوج افزود: برخی کسبه و اصناف بدون هماهنگی و بدون مجوز اقدام به دیوارنویسی و تبلیغات محیطی کرده‌اند که شهرداری یاسوج با استناد به مفاد قانونی با این متخلفان برخورد خواهد کرد.

شهردار مرکز استان با تأکید بر اینکه هرگونه دیوارنویسی و تبلیغات میدانی می‌بایست با مجوز شهرداری باشد، گفت: این تخلفات مستندسازی شده و جهت برخورد قانونی در حال بررسی است.

جاوید از شهروندان و به خصوص کسبه و اصناف خواست تا قبل از هرگونه تبلیغات محیطی در سطح شهر به شهرداری مراجعه و برای انجام تبلیغات محیطی طبق قانون و با مجوز رسمی از سوی شهرداری عمل کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president