آوای جنوب

برخورد جدی با توزیع‌کنندگان کالا‌های غیراستاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

متقیانمدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توزیع‌کنندگان و فروشندگان کالا‌های غیراستاندارد در کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی می‌شود.

آوای جنوب؛

مهدی متقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، از کشف رب‌گوجه فرنگی فاقد نشان استاندارد در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: طی بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره‌کل از سطح بازار استان یک نمونه رب گوجه با نام تجاری آچاچی فاقد نشان استاندارد کشف، توقیف و جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: توزیع و فروش کالای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین‌تر از استاندارد و یا بدون داشتن نشان استاندارد ممنوع بوده و توزیع‌کنندگان و فروشندگان این نوع کالاها باید در خصوص محصولات داخلی، داشتن نشان استاندارد را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورتی که واحدهای تولیدکننده محصولات بدون کیفیت و فاقد استانداردهای لازم تولیدکننده بنابر مقررات با دریافت تذکر، اخطار، تعلیق، ابطال پروانه استاندارد و یا برخورد قضای یا اعمال جریمه، زندان روبه‌رو می‌شوند.

متقیان تاکید کرد: هم‌استانی‌ها هنگام خرید کالا به تاریخ تولید و انقضاء مواد غذایی و همچنین به نشان استاندارد این محصولات توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۴۴۱۹۷ به این اداره‌کل اطلاع دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president