آوای جنوب

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

برخورد با سنت تیراندازی در مجالس عروسی کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

کرمیدادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد با عوامل تیراندازی در مجالس شادی بویژه جشن‌های عروسی و نیز دارندگان سلاح‌های غیر مجاز با قاطعیت برخورد می‌کند تا این شیوه و سنت غلط ریشه کن شود.

آوای جنوب؛

مهرداد کرمی اظهار داشت: تیراندازی نوعی اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و جرم محسوب می‌شود و آلات جرم نیز اسحه است و با این وجود اسلحه تیراندازان ضبط و با خودشان برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد با عوامل تیراندازی در مجالس شادی بویژه جشن‌های عروسی و نیز دارندگان سلاح‌های غیر مجاز با قاطعیت برخورد می‌کند تا این شیوه و سنت غلط ریشه کن شود.

کرمی با طرح این پرسش که چه ضرورتی برای بهم زدن آسایش مردم توسط عوامل تیراندازی وجود دارد، افزود: انتظار می‌رود کارشناسان و صاحبنظران فرهنگی بویژه اصحاب رسانه، بزرگان و افراد صاحب نفوذ در مناطق در این زمینه با اقدامات فرهنگی برای ریشه کنی سنت غلط تیراندازی در مراسم‌های شادی بویژه جشن‌های عروسی‌ها تلاش کنند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ‌سازی را بهترین راهکار جهت حذف سنت غلط تیراندازی در مراسم‌های شادی در این استان دانست و گفت: به طور قطع با کار و فعالیت فرهنگی می‌توان با این سنت غلط در استان مقابله و این سنت را حذف کرد.

کرمی نقش رسانه‌ها را در فرهنگ‌سازی برای ریشه‌کن کردن سنت غلط تیراندازی در جشن‌های عروسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نقشی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: انتظار داریم که رسانه‌ها در این زمینه همکاری و تلاش جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و سعی خود را می‌کنیم تا امنیت و آرامش مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم و ایجاد شود و در این راستا انتظار داریم که همه دستگاه‌ها و نهادها با ما همکاری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president