آوای جنوب

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخورد با آژانس‌هایی که خارج از ضوابط شورای ترافیک فعالیت می‌کنند

نیک اقبالمعاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آژانس‌هایی که خارج از ضوابط شورای ترافیک و به صورت غیرقانونی فعالیت کنند، برخورد می‌شود.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک که به بررسی مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌های بویراحمد و چرام اختصاص داشت، گفت: با نصب سرعت‌گیر در محورهای ورودی و سطح شهرها مخالف هستیم اما اگر قرار است سرعت‌گیری نصب شود باید استاندارد آن رعایت شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نوع رانندگی در استان ایجاد می‌کند که در برخی مناطق سرعت‌گیر نصب شود، گفت: وضعیت نصب سرعت‌گیر در شورای فنی استان بررسی می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود بر کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج تأکید کرد و افزود: اتصال بلوار کشاورز به مسیر کمربندی امامزاده مختار نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج دارد که باید راه و شهرسازی، شهرداری یاسوج، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های عضو شورای ترافیک بر روی این موضوع حساسیت داشته باشند و اجازه تملک و یا ساخت و ساز در بلوار کشاورز و اراضی اطراف این بلوار را ندهند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر عملیات احداث پل سوم و چهارم بشار در حال انجام است و اتصال بلوار کشاورز به کمربندی بار ترافیکی ورودی شهر یاسوج را کاهش می‌دهد.

نیک‌اقبالی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمجاز برخی آژانس‌ها در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و افزود: با آژانس‌هایی که خارج از ضوابط شورای ترافیک و به صورت غیرقانونی فعالیت کنند، برخورد می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    دبیر شورای ترافیک دقت کنید در هر شهری هر که دوست داشته باشد یک مجوز میدهد تاکسی بیسیم وتلفنی آیا قدیمیها نباید نان زندگی تامین کنند خودتون وجدان قاضی بزارید داشته باشید تاکی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president