آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برای چاپ عکس مدیران در روزنامه ها و هفته نامه ها پول هزینه نشود

اخبار باید در سطح ملی در رسانه‎های مختلف ملی مطرح شوند تا مردم به این سمت سوق داده شوند و از اخبار روز کشور و جهان آگاه باشند

استاندار خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‎های اجرایی استان مطالبات مطبوعات را پرداخت کنند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها صدای هر دستگاه هستند و باید مجموعه‌ای از کارها و اقدامات را به بیرون منتقل کنند که وظیفه این حوزه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه موضوع روابط عمومی موضوع حرفه‌ای است، گفت: ارتباط مردم با مسئولان و انتقال صحیح اخبار را روابط عمومی‌ها باید بر دوش بکشند.

وی با تأکید به روابط عمومی دستگاه‌ها و ارگان‌ها که اگر روابط عمومی دستگاه دولتی هستید باید خدمات دولت را به نحو مطلوب انعکاس دهید، گفت: اگر این کار به درستی و مطلوبیت تمام صورت نگیرد معلوم است روابط عمومی ضعیف است.

این مسئول با اشاره به اینکه روابط عمومی‎ها باید کار خود را به خوبی انجام دهند، گفت: روابط عمومی سازمان‌ها و ارگان‌ها باید فعال‎تر شوند و مدیران توجه بیشتری به حوزه‎های روابط عمومی داشته باشند.

خادمی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه می‎توان از ظرفیت برخی شرکت‌های بیرونی برای کارهای اجرایی در حوزه‌های مختلف استفاده کرد، گفت: با هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط عمومی‎ها با برون سپاری کردن کارها می‌توان کارها را بهتر انجام داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: خبر سطح ملی در استان کم داریم یا به اطلاع‌رسانی نمی‎شود و بسیاری از آحاد جامعه نیز از اخبار غافل می‌شوند که تنها به سایت‎های محلی و اخبار روزمره که رئیس شورای فلان روستا چه کاری انجام داد اکتفا می‌‎کنند و مردم اینگونه عادت داده شدند که خوراک اطلاعاتی خود را تنها در سطح استان داشته باشند.

خادمی بیان کرد: اخبار باید در سطح ملی در رسانه‎های مختلف ملی مطرح شوند تا مردم به این سمت سوق داده شوند و از اخبار روز کشور و جهان آگاه باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه محدود شدن در رسانه‌های محلی خود نوعی ضرر برای کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‎شود، گفت: امیدواریم با سوق داده مردم به سمت رسانه‌‎های ملی این امر مرتفع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم پرداخت مطالبات نشریات در استان تاکید کرد و گفت: اینکه در یک برنامه‎ای از مدیر آن دستگاه چند عکس گرفته شود و در روزنامه و یا هفته‎نامه‌ای چاپ شود مناسب و اصولی نیست بلکه باید اگر گزارشی از طریق روزنامه‌ها انعکاس داده می‌شود کاربردی و تاثیرگذار باشد و تنها به چند عکس موکول نشود.

خادمی تصریح کرد: هزینه های مطبوعات در فرایندی مطلوب برای اطلاع رسانی هدفمند صورت گیرد و برای چاپ عکس مدیران در روزنامه ها پول هزینه نشود.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه همواره اصحاب رسانه برای پرداخت مطالبات خود گلایه‎مندی‎هایی از عدم همکاری دستگاه‌ها دارند، گفت: دستگاه‎‌های اجرایی مطالبات مطبوعات را پرداخت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president