آوای جنوب

رئیس اداره برق بویراحمد مطرح کرد

بدهی ۷ میلیارد تومانی ادارات بویراحمد به شرکت توزیع برق

۱۳۹۳۰۱۲۸۰۰۰۰۳۶_PhotoAرئیس اداره برق شهرستان بویراحمد از بدهی ۷ میلیارد تومانی ادارات شهرستانی به شرکت توزیع برق خبر داد.

آوای جنوب؛

اسماعیل یوسفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بر نهادینه کردن الگوی مصرف بهینه در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی الگوی مصرف بهینه حامل‌های انرژی برای نهادینه کردن آن باید از آموزش و پرورش شروع شود.

رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد با اشاره به بدهی آموزش و پرورش به اداره برق این شهرستان تصریح کرد: بدهی آموزش و پرورش بویراحمد ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده که تاکنون شرکت توزیع نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته است.

یوسفی با تاکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای همکاری و حمایت از آموزش و پرورش دریغ نکردیم و نهایت تعامل را با آن‌ها داشتیم، گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و میزان بدهی آموزش و پرورش به این اداره تا ۶ ماه اول سال تحصیلی را به هیچ عنوان قطع نمی‌کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به میزان تلفات برق در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۳۳ میلیارد تومان هزینه تلفات برق استان در سال گذشته بوده که ۸ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان آن مربوط به بویراحمد است.

یوسفی با اشاره به اهمیت کنترل هدررفت برق در کاهش خاموشی‌ها و رضایتمندی مشترکان تصریح کرد: مدیریت بهینه مصرف، نقش اثرگذاری در بهبود خدمات‌رسانی به مردم به ویژه کاهش خاموشی‌ها در فصول گرم سال دارد.

رئیس اداره برق بویراحمد از مشترکین خواست تا نهایت دقت را در مصرف برق داشته باشند تا شاهد کاهش تلفات باشیم.

این مسئول با بیان اینکه برخی مدیران در خارج از وقت اداری حاضر نیستند برق اتاق خود را خاموش کنند، گفت: چنین بی‌توجهی‌هایی خود از تلفات برق محسوب می‌شود که انتظار می‌رود مسئولان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

یوسفی در پایان بدهی ادارات به شرکت برق شهرستان بویراحمد را ۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president