کد خبر : 14117
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 - 9:13

بدترین دوره همکاری با تشکل‌های دانشجویی در دولت تدبیر و امید است

بدترین دوره همکاری با تشکل‌های دانشجویی در دولت تدبیر و امید است

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: بدترین دوره همکاری با تشکل‌های دانشجویی در دولت تدبیر و امید است. آوای جنوب؛ عصر امروز نشست هم‌اندیشی جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد. در این نشست که هر یک از فعالان جوان اصلاح‌طلب در زمینه‌های مختلف خواسته‌ها و انتظاراتی از فرماندار جدید این شهرستان داشتند؛

ارجمنددبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: بدترین دوره همکاری با تشکل‌های دانشجویی در دولت تدبیر و امید است.

آوای جنوب؛

عصر امروز نشست هم‌اندیشی جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که هر یک از فعالان جوان اصلاح‌طلب در زمینه‌های مختلف خواسته‌ها و انتظاراتی از فرماندار جدید این شهرستان داشتند؛ داریوش ارجمند اظهار کرد: دانشگاه قلب تپنده فرهنگ و سیاست در هر جامعه‌ای است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: تأثیر دانشگاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تشکل‌های سیاسی در دانشگاه مستقل از هر حزب و جریانی بوده و زیر سیطره هیچ‌کدام از آن‌ها نیستند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با بیان اینکه بیش از هر چیز آرمان‌خواهی برای دانشجویان مهم است، انتقادی تند از دولت تدبیر و امید در راستای تعامل دولت با تشکل‌های دانشجویی کرد و گفت: بدترین دوران فعالیت ما در دوره دولت تدبیر و امید است.

ارجمند توضیح داد: در دوره اصولگرایان همکاری با ما انجام می‌شد، اما تاکنون کوچکترین همکاری از سوی مسئولان با ما نشده است.

وی عنوان داشت: از سوی مسئولان استانی نه تنها با ما همکاری نشده بلکه چیزی در حد مصادیق همکاری را هم تاکنون از آن‌ها ندیده‌ایم.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان یادآور شد: معتقدیم که در چارچوب نظام و قانون تشکل‌ها حق تلاش و فعالیت دارند و این توقع را از مسئولان داریم که اگر توان همکاری ندارند حداقل باعث کارشکنی و ایجاد تعلل و تأخیر در برنامه‌ها نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.