آوای جنوب

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی از نیروهای خدوم شهرداری دوگنبدان تجلیل به عمل آمد+ تصاویر

 

آوای جنوب،

حضور پررنگ نیروهای شهرداری در زلزله سی سخت ستودنی است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله سی سخت با آن همه شدت اما همین نیروهای شهرداری بودند که در صحنه ماندند و ما موفق شدیم در کمترین زمان شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

حضور پررنگ نیروهای شهرداری در زلزله سی سخت ستودنی است

  به گزارش  آوای جنوب از گچساران، طی مراسمی به مناسبت ولادت باسعادت امیر المومنین (ع) از کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری (فضای سبز و آتش نشانی) با حضور  معاون عمرانی استاندار، فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 در این آیین کیامرث حاجی زاده با تبریک  ولادت امام علی  (ع) و  روز پدر گفت: روز مرد را به شما نیروی خدمتگذار شهرداری دوگنبدان تبریک می‌گویم.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای خدماتی شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: در شرایط  کرونایی سختی قرار گرفته ایم و زلزله اخیر در شهرسی سخت  شرایط سختی برای ما فراهم کرده است.

 معاون عمرانی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد  ابراز کرد: خوشبختانه  از همان لحظه وقوع زلزله تا کنون  به جهت کمک به مردم آسیب دیده از کرونا شاهد همراهی تک تک مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم چنان که این مردم همیشه در صحنه هستند.

حاجی زاده با بیان اینکه  حضور شما نیروها  در صحنه پررنگ است، افزود: ما  مسوولان  فقط یک هماهنگ کننده هستیم اما پای کار بودن نیروهایی مثل شما قوت قلبی برای ما مسوولان است.

وی ادامه داد: استاندار و همه مسوولین از همان ثانیه‌های اول پای کار بودند و نیروهایی مانند شما پای کار بودند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: زلزله سی سخت با آن همه سختی و تلخی که برای ما داشت نیروهای شهرداری که به میدان آمدند و امروز باید  بر دستان آنها  بوسه‌ می‌زنم.

حاجی زاده عنوان کرد: مولای متقیان (ع) دستانی پینه بسته داشت که چاه آب حفر می‌کند و به مردم خدمت می‌کند و امروز روز شما مردمان است.

وی اذعان کرد: مجموعه شهرداری در تمامی صحنه‌ها  حضور پررنگ دارند تا مردم آرامش داشته باشند و باید در چنین روزی از شما تقدیر کرد و بر دستان شما بوسه زد و من وظیفه داشتم به خدمت شما بزرگان برسم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زلزله سی سخت با آن همه شدت اما همین نیروهای شهرداری بودند که در صحنه ماندند و ما موفق شدیم در کمترین زمان شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

 

اتابک: تلاش کارکنان و کارگران ایثارگر شهرداری دوگنبدان مصداق عبادت است

فرماندار گچساران گفت: تلاش کارکنان ایثارگر شهرداری دوگنبدان در کنار جان‌فشانی کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا از همان ساعات اولیه اعلام شیوع این بیماری تابه امروز ستودنی و خدمت به مردم مصداق عبادت است.

اتابک: تلاش کارکنان و کارگران ایثارگر شهرداری دوگنبدان مصداق عبادت است

علیرضا اتابک در آیین تجلیل از نیروهای شهرداری دوگنبدان   با تبریک میلاد امام عدالت (ع)  اظهار  کرد: امام  علی (ع) مظهر شجاعت،انسانیت و عدالت گستری است که باتوجه به جایگاه رفیع ایشان در درگاه الهی ، ما شیعیان اهل بیت باید آموزه های این امام معصوم را بکار ببریم  و توحید، شجاعت،خردورزی ایشان را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهیم.

فرماندار گچساران ابراز کرد: اگر امروز شاهد اتفاقات خوبی در شهر هستیم همه آنان مرهون دستان پر مهر شما کارگران است.

وی نقش و جایگاه کارگران را فراموش نشدنی دانست و از زحمات پرسنل شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم تشکر کرد و افزود: کارگران شهرداری به خاطر نوع کار این مجموعه زمانی که باید در کنار خانواده و یا مشغول استراحت باشند به ویژه  در ایام تعطیلات که حجم کار چندین برابر است با حضور در بخش های مختلف فضای سبز،خدمات و دیگر مکان‌ها تلاش می‌کنند تا فضای بهتری را برای زندگی شهروندان ایجاد کنند.

 فرماندار گچساران با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در موضوعات مختلف از جمله مقابله با شیوع کووید ۱۹، خاطرنشان کرد: تلاش کارکنان ایثارگر شهرداری در کنار جان‌فشانی کادر درمانی در مبارزه با ویروس  کرونا از اولین ساعات اعلام شیوع این بیماری تابه امروز ستودنی و خدمت به مردم مصداق عبادت است.

تقدیر از کارکنان و کارگران خدوم شهرداری دوگنبدان به مناسبت ولادت امام علی (ع)+ تصاویر

به مناسبت روز پدر و ولادت باسعادت امام علی (ع) به نمایندگی از ۵۰۰ نیروی شهرداری دوگنبدان تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از کارکنان و کارگران خدوم شهرداری دوگنبدان به مناسبت ولادت امام علی (ع)+ تصاویر

مسعود ظفری در آیین تجلیل از  کار گران و کارکنان ( آتش نشانی، فضای سبز و پاکبان ) خدوم شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: شهرداری افتخار  این را دارد که بهترین  پرسنل و به ویژه بهترین کارگران را در اختیار دارد و شهری که مردم با آسودگی خاطر در آن زندگی می‌کنند به واسطه خدمات و زحمات شبانه‌روزی شما است.

 شهردار دوگنبدان ابراز کرد: همه با هم تلاش کردیم که در بخش های عمرانی و خدماتی هیچ کاستی نداشته باشیم و ما مدیون همه‌ی همکاران تلاشگر هستیم.

ظفری با بیان اینکه  سرانه فضای سبز در این شهر هم اکنون به۱۲.۷ متر و مربع افزایش یافته است، افزود: از سال ۹۶ تا کنون  ۶۷هزار اصله نهال در این شهر غرس شد.

وی تصریح کرد: ساخت بوستان های شهری، توسعه فضای سبز در محله ها و باز پیرایی بوستان ها نقش مهمی در افزایش سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان داشته است.

 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه در تلاش هستیم با ساخت پارک‌های جدید سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان افزایش یابد، عنوان کرد: هم اکنون این شهر دارای ۵۷ پارک محله‌ای به مساحت ۵۸۶ هزارو ۲۰۹ متر مربع است.

 ظفری ابراز کرد:  از سال ۹۶ تا کنون ۱۴ پارک محله ای به مساحت ۱۱۶ هزارو ۲۵۸ متر مربع ساخته شده که از  این میزان مساحت این پارک ها ۶۴ هزارو ۸۸۰ متر مربع چمن  است.

وی خاطرنشان کرد: این تلاش ها به همت شما پرسنل و نیروهای کارگری در شهر دوگنبدان رخ داده است.

 شهردار دوگنبدان اذعان کرد: عملیات لکه گیری،روکش و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری همچنان ادامه دارد.

ظفری با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: آسفالت کوچه ها و خیابان‌ها نقش موثری در جلب رضایتمندی عمومی و رفع مسائل ترافیکی شهروندان دوگنبدان دارد.

وی در ادامه به حضور پررنگ نیروهای آتش نشانی در کنار کادر درمانی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون نیروهای آتش نشانی در کنار کادر درمان به ضدعفونی معابر، اماکن اداری و معابر عمومی پرداختند.

 به گزارش فارس، به مناسبت  روز پدر و ولادت باسعادت امام علی (ع)  به نمایندگی از ۵۰۰ نیروی شهرداری  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president