کد خبر : 5770
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 - 13:20

با حضور تاج گردون؛ عملیات اجرایی طرح چهاربانده جاده گچساران – بهبهان آغاز شد

با حضور تاج گردون؛ عملیات اجرایی طرح چهاربانده جاده گچساران – بهبهان آغاز شد

عملیات اجرایی طرح چهاربانده جاده گچساران به بهبهان با حضور غلامرضا تاج گردون و نیز جمعی از مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی آغاز شد. آوای جنوب؛ نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین کلنگزنی این پروژه گفت: طرح چهاربانده شدن جاده این شهرستان به سمت بهبهان از

تاجعملیات اجرایی طرح چهاربانده جاده گچساران به بهبهان با حضور غلامرضا تاج گردون و نیز جمعی از مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی آغاز شد.

آوای جنوب؛

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین کلنگزنی این پروژه گفت: طرح چهاربانده شدن جاده این شهرستان به سمت بهبهان از توابع استان خوزستان به طول ۳۸ کیلومتر اجرا می شود.

غلامرضا تاج گردون اعتبار این پروژه را ۷۷۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده این طرح در طول ۴۰ ماه تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: قطعه اول پروژه بابامیدان – گچساران به بهبهان در بخش باشت به بابامیدان در حال انجام طرح مطالعاتی است.

وی با اشاره به اهمیت چهاربانده شدن جاده ارتباطی گچساران به بهبهان در کاهش تصادفات جاده ای به دلیل ترانزیتی بودن این محور ارتباطی ابرازامیدواری کرد: با تکمیل احداث این جاده، تحولی چشمگیر در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد شود.

تاج گردون با بیان این نکته که یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل بودجه ملی برای طرح های نیمه تمام حوزه راه سازی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ تصویب شده است افزود: این اعتباردر مقایسه با بودجه ۵۶۰ میلیارد ریالی سال جاری رقم خوبی است.

کهگیلویه و بویراحمد با ۱۶ هزار کیلومتر مربع وسعت یک درصد از خاک کشور و یک و شش دهم کیلومتر از جاده های آسغالت کشور را داراست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.