کد خبر : 8566
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:22

بانک‌ها حساب یارانه، سند مالکیت و سفته زنجیره‌ای را به عنوان ضمانت قبول کنند

بانک‌ها حساب یارانه، سند مالکیت و سفته زنجیره‌ای را به عنوان ضمانت قبول کنند

فرماندار کهگیلویه با اشاره به سخت‌گیری بانک‌ها در ارائه تسهیلات گفت: بانک‌ها حساب یارانه، سند مالکیت و سفته زنجیره‌ای را به عنوان ضمانت قبول کنند. آوای جنوب؛ سیدکرامت کریمی عصر امروز در نشست شورای بانکی شهرستان تسلط و حاکمیت سنگین دولت در کشورهای در حال توسعه را یکی از مشکلات و موانع توسعه عنوان و

فرمانداردهدشتفرماندار کهگیلویه با اشاره به سخت‌گیری بانک‌ها در ارائه تسهیلات گفت: بانک‌ها حساب یارانه، سند مالکیت و سفته زنجیره‌ای را به عنوان ضمانت قبول کنند.

آوای جنوب؛

سیدکرامت کریمی عصر امروز در نشست شورای بانکی شهرستان تسلط و حاکمیت سنگین دولت در کشورهای در حال توسعه را یکی از مشکلات و موانع توسعه عنوان و اظهار داشت: هر کشوری برای توسعه باید به سمت کوچک شدن دولت و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حرکت کند.

فرماندار کهگیلویه از بانک‌ها به عنوان یکی از نگاه‌های توسعه‌یافتگی در نظام خصوصی نام برد و افزود: این نشست فرصت خوبی برای تعامل و همفکری در حل مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها همیشه نقش خوبی در توسعه و اشتغالزایی و حل مشکلات مردم داشته‌اند، تصریح کرد: در حوزه شهرستان تاکنون تعامل خوبی بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته است.

کریمی خواستار تقویت این تعامل و هماهنگی برای حل مشکلات مردم شد و گفت: مدیر کارآمد کسی است که بتواند از اعتبارات موجود نهایت استفاده را داشته باشد.

این مسئول سرعت و دقت در پاسخگویی با مطالبات مردم در ارائه تسهیلات بانکی را ضروری خواند و با اشاره به درخواست مکتوب معاون رئیس جمهور مبنی بر امکان استفاده از حساب یارانه، سفته زنجیری و سند مالکیت به عنوان تضمین تسهیلات عنوان کرد: بانک‌های شهرستان این موارد را به عنوان مخزن تضمین استفاده کنند.

کریمی با بیان اینکه سخت‌گیری بانک‌ها در ارائه تسهیلات مشکلات مردم را بیشتر کرده است، افزود: بانک‌ها از نظام بروکراسی در تسهیلات پرهیز کنند.

فرماندار کهگیلویه همچنین لحاظ رعایت زمانی در ارائه تسهیلات و رعایت حقوق افراد در مسیر کار را کمک به حل گرفتاری مردم و جلب رضایت آنان عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.