آوای جنوب

مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری نمی‌کنند

مظاهریمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری نمی‌کنند.

آوای جنوب؛

صابر مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با بیان اینکه در سالجاری تسهیلات اشتغال به تمام دستگاه‌ها اعلام نشده است، اظهار داشت: تنها در دو قالب صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.

وی افزود: پیش بینی می‌شود از نمیه دوم سال فضای عمومی در زمینه اشتغال بهتر شود و دولت نیز پیگیر مساله اشتغال در کشور است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان در زمینه اشتغال صنعتی ضعیف است، خاطرنشان کرد: ما جزو استان‌هایی هستیم که زیرساخت در آن مهیا نبوده و رکود نیز بر صنایع حاکم بوده است.

مظاهری به کارگروه رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تصریح کرد: در این کارگروه، کارگاه‌هایی که دارای مشکل بودند را بررسی می‌کنیم و برای رفع مشکلات آنها اتخاذ تصمیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کمتر کارگاهی داریم که بخاطر مسائل کارگری تعطیل شده باشد و تنها کارگاهی که در این زمینه وجود داشت، راه‌اندازی مجدد شد، بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد کارگاه های صنعتی بسیاری زیادی وجود ندارند که بر مساله اشتغال در بخش صنعت تأثیر بسیار زیادی بگذارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی در زمینه وضعیت کارگران کارخانه قند یاسوج پس از تعطیلی، اظهار کرد: مشکل این کارخانه با سازمان تامین اجتماعی و شهرداری یاسوج است و کارگران آن در زمینه پرداخت حقوق و دستمزد مشکلی نداشتند.

وی افزود: مسئولان نیز در زمینه کارخانه قند یاسوج قول هایی جهت رفع مشکل داده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president