آوای جنوب

بازهم قصه تکراری تعطیلی جایگاه های سی ان جی و سرگردانی مردم گچساران

نبود مراکز تعمیر و قطعات جایگاه های سی ان جی و بدهکاری جایگاه داران در این شهر همواره موجب تعطیلی های طولانی مدت و صف های طویل در جلوی این جایگاه های خدماتی است اما این بار به دلیل افزایش قیمت بنزین این مساله دردسر بیشتری برای مردم ایجاد کرده است

IMG23555955باز هم قصه تکراری تعطیلی جایگاه های سوخت سی ان جی مردم شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را از ۱۰ روزه گذشته تاکنون سرگردان کرده است.

آوای جنوب؛

نبود مراکز تعمیر و قطعات جایگاه های سی ان جی و بدهکاری جایگاه داران در این شهر همواره موجب تعطیلی های طولانی مدت و صف های طویل در جلوی این جایگاه های خدماتی است اما این بار به دلیل افزایش قیمت بنزین این مساله دردسر بیشتری برای مردم ایجاد کرده است.

با وجودی که مصرف سوخت سی ان جی به عنوان سوخت هایی ارزان قیمت و پاک همواره از توصیه های متخصصان است اما فراهم نبودن زیرساخت های این مراکز خدماتی در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران برای مردم جای سوال دارد.

یکی از شهروندان ساکن شهر دوگنبدان در این باره گفت: حدود یک ساعت است که در صف انتظار برای سوخت گیری خودروی خود هستم و مدت زمان دیگری نیز باید درصف بمانم.

ایمان بیات افزود: در گرمای دمای ۴۵ درجه سانتیگراد تحمل زمان برای رسیدن نوبت بسیار دشوار و طاقت فرساست.

یک راننده تاکسی گفت: روزانه ۳۰ لیتر بنزین مصرف می کنیم و درآمد روزانه ام با ۱۲ ساعت کار ۵۰ هزار تومان است.

وی با یادآوری دشواری تامین هزینه اجاره منزل، اقساط بانکی خودرو و زندگی روزمره خانواده چهارنفره خود خواستار چاره اندیشی درباره بهبود خدمات جایگاه های سی ان جی شد.

رییس شرکت گاز گچساران گفت: شهر دوگنبدان چهار جایگاه سوخت سی ان جی دارد که یکی در مراحل پایانی احداث، دو مرکز بدهکار و یک مرکز نیز قطعات آن خراب است.

ناصر دلفریان افزود: مراکز عرضه سوخت گاز طبیعی (سی ان جی) در شهر دوگنبدان ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به شرکت گاز بدهکار هستند.

وی اظهار کرد: دو جایگاه بدهکار با تعهد برای پرداخت مطالبات شرکت گاز به صورت موقت باز گشایی شد و جایگاه سوخت منصوب به کریمی نیز پس از تعمیر در چند روز آینده فعالیت خود را از سر می گیرد.

وی ابراز داشت: در صورت ناتوانی صاحبان سی ان جی ها این شهر نسبت به پرداخت بدهی خود ،جایگا ه های آنها تعطیل خواهد شد.

دلفریان با بیان اینکه بخشی از پول اجرای پروژه های شرکت گاز از سی ان جی ها تامین می شود گفت: تعدادی از پروژه های عمرانی شرکت گاز این استان به دلیل پرداخت نکردن بدهی صاحبان جایگاه های خصوصی تعطیل شده است.

شهر یکصدهزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president