آوای جنوب

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد: برخی از کارمندان در حوزه‌های تخصصی نیازمند آگاهی‌های لازم به قوانین و مقررات هستند

آوای جنوب

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی کارمندان در حوزه‌های تخصصی نیازمند آگاهی‌های لازم به قوانین و مقررات هستند.

محمدمهدی صالحی در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، گفت: سازمان بازرسی به عنوان نهاد عالی نظارتی، مشاوری امین در کنار دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار کرد: دستگاه‌ها همواره باید هشدارهای سازمان بازرسی را جدی بگیرند تا در روند اجرای کارهای خود با مشکل مواجه نشوند.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کارکنان دولت در خصوص جرایم شغلی آموزش‌های لازم را ببینند، یادآور شد: آموزش و آشنایی با قوانین و مقررات یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم متولیان امر این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

صالحی یادآور شد: با توجه به شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، سازمان بازرسی در راستای وظایف قانونی خود، با تمام توان خود از تولید حمایت می‌کند و شرکت نفت و گاز گچساران از این قاعده مستثنی نیست.

وی اظهار کرد: شرکت نفت و گاز گچساران بخش زیادی از تامین نفت کشور را بر عهده دارد، بنابراین مدیران و کارکنان واحدهای عملیاتی باید از همه ظرفیت‌های تخصصی و علمی خود جهت حفاظت از این صنعت مهم را به کار گیرند.

در ادامه مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تشریح وظایف شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، گفت: سازمان بازرسی تطبیق دهنده قوانین و مقررات و عملیات در قانون اساسی و دستگاه‌های اجرایی بوده، به طوری که قوانین و عملیات باید با هم تطابق داشته باشند که این مهم همواره سرلوحه کاری اینجانب بوده است.

غلامرضا کمالی افزود: علاوه بر تولید نفت و گاز، موظف هستیم به نیروی انسانی به عنوان موتور محرک سازمان اهمیت دهیم تا انگیزه کافی برای خدمت و تولید را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی یکی از مولفه‌های امنیت پایدار است، یادآور شد: تلاش مجموعه شرکت نفت بر این بوده که باید امنیت محیط پیرامون خود را حفظ کرده و علاوه بر تولید نفت کارها و خدمات ما جنبه عام‌المنفعه داشته باشد.

برپایه این خبر؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول حفاظت و اطلاعات، سربازرس گروه نفت و گاز با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیران فنی دیدار و ضمن ارائه چالش‌ها و آسیب‌ها در شرکت نفت و گاز درخصوص افزایش تولید و توانمندی‌های تخصصی کارکنان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president