آوای جنوب

بازدید نماینده کهگیلویه از حومه غربی دهدشت / موحد: درد مردم را فریاد می‌زنم+ تصاویر

آوای جنوب

جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه از روستاهای حومه غربی دهدشت بازدید کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و برخی از مدیران شهرستان از روستاهای حومه غربی دهدشت بازدید کردند.

عمده مشکلات اهالی روستاهای حومه غربی دهدشت، نبود آب شرب، آب کشاورزی، عدم اجرای طرح هادی، مناسب نبودن راه ارتباطی بین روستایی و حتی با دهدشت، چمن مصنوعی، بیکاری و …بود که از سوی شوراهای روستایی، دهیاران و مردم عنوان شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در این بازدید اظهار کرد: همه ما در مقابل مردم مسولیم و باید جوابگو باشیم.
حجت الاسلام سید محمد موحد عنوان کرد: شورای روستاها و دهیاران مشکلات را مکتوب و مهر و امضا کنند مدیران متولی وظایف خود و مطالبات مردم را دنبال کنند و همه چیز مکتوب باشد تا نتیجه را به مردم اعلام کنید.
وی علت مشکلات روستاها را از مدیران دولت جویا شد و گفت: وظیفه من پیگیری مطالبات و نظارت است و هر جایی که نیاز به پیگیری در وزارت باشد هم یاریگر شما هستم تا با همکاری گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ از شوراهای روستاها و دهیاران خواست مرتب پیگیر باشید و افزود: صرف اینکه بگویید اعتبار نیست نمی‌توانید جوابگو باشید، ازشما توقع پیگیری هست تا گوشه‌ای از مشکلات حل شود.
وی مطرح کرد: من هم وظیفه پیگیری دارم و اینکه صدای مردم باشم و دردشان را فریاد بزنم و از حیثیت و آبروی خود برای مردم کم نگذارم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president