آوای جنوب

بازدید میدانی بازرس کل استان از شرکت نفت گچساران/پرونده قضائی افراد متخلف نفت گچساران در مراجع قضائی

آوای جنوب

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای ۳ و ۴ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بازدید کرد.

به گزارش آوای جنوب محمد مهدی صالحی گفت: این بازدید با هدف آسیب شناسی مشکلات تولید نفت صاداراتی شرکت نفت و گاز گچساران ناشی از تحریم های ظالمانه در تاسیسات نفتی و گازی، تامین کالا و تجهیزات، تعمیرات خطوط و مخازن فرسوده انجام شد.
وی افزود: خلاء هایی در قوانین، مقررات و بخشنامه های وزارت نفت وجود دارد که در برخی موارد مانع از تأمین کالاهای با کیفیت و افزایش سریع تأمین آنها در چرخه فرایند تولید نفت صادراتی است.

بازرس کل استان در ادامه اظهار داشت: خلاء هایی در قوانین، مقررات و بخشنامه های وزارت نفت وجود دارد که در برخی موارد مانع از تأمین کالاهای با کیفیت و افزایش سریع تأمین آنها در چرخه فرایند تولید نفت صادراتی است.
وی ادامه داد: با نگاه تخصصی در حوزه نفت و گاز برخی از این بخشنامه ها را به منظور اصلاح و ابطال به دیوان عدالت اداری ارسال کردیم و همچنین مکاتبات لازم در خصوص بخشنامه های بالادستی که مانع ارتقاء روند تولید نفت هستند، شناسایی و جهت اصلاح آن به وزارت نفت ارسال خواهد شد.

صالحی یادآور شد: یکی از مشکلات سالهای اخیر، بکارگیری غیر قانونی نیروی انسانی غیر متخصص و ناکارآمد به بدنه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده که پرونده قضائی افراد متخلف در مراجع قضائی در حال بررسی است.
بازرس کل استان بیان داشت: در تلاش هستیم روند بکارگیری نیروی انسانی متخصص در این حوزه صرفاً از طریق آزمون آن هم از فارغ التحصیلان بومی استان انجام پذیرد.
وی در ادامه این بازدید در منطقه عملیاتی نفت صادراتی به صورت چهره به چهره با پرسنل این حوزه صحبت و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و خاطر نشان کرد: نیروهای پیمانکاری دارای مشکلاتی در زمینه حقوق و دستمزد هستند که نیاز است بعضی از برآوردهای قراردادها اصلاح شود.
برپایه این خبر بازرس کل استان به همراه سربازرس گروه نفت و گاز بازرسی کل استان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، رئیس اداره حراست، رئیس اداره امور حقوقی و قراردادها، مدیر اداره عملیات از واحدهای ۳ و ۴ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بازدید کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president