آوای جنوب

بازدید فرماندار گچساران از روستای دیل و مارین/ از بررسی مشکلات روستایی تا رفع مشکلات زنان بی‌سرپرست+تصاویر

آوای جنوب 

فرماندار گچساران گفت: در راستای برنامه‌ریزی که صورت گرفته به جهت رفع و بررسی مشکلات بازدید از روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید فرماندار گچساران از روستای دیل و مارین/ از بررسی مشکلات روستایی تا رفع مشکلات زنان بی‌سرپرست

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علیرضا اتابک بعد از ظهر امروز در راستای بررسی و مشکلات روستاهای شهرستان از روستای دیل و مارین بازدید به عمل آورد.

فرماندار گچساران در حاشیه بازدید از روستای دیل و مارین  با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و نثار شاخه گل  در گفت‌وگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی که صورت گرفته به جهت رفع  و بررسی مشکلات  بازدید از روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام دهه مبارک فجر و افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصادی  از پروژه‌های روستای دیل و مارین بازدید به عمل آمد.

 اتابک با اشاره به اینکه بازدید از روستاها و بررسی مشکلات آنها از اولویت کاری است، گفت: برخی از مشکلات روستای  بابرقراری تماس تلفنی با مدیران رفع و برخی دیگر درصد پیگیری و حل آنها هستیم.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران ابرازکرد: در یک سفر چند ساعته که به دهستان لیشتر داشته پروژه‌هایی که مناسبت دهه فجر قابل افتتاح بود در دستور کار قرار گرفته و امروز هم به روستای دیل  سفر کرده و با اهالی این روستا و شورای آنها  گفت‌وگو  و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: در روستای دیل از پروژه‌ بهسازی معابر روستایی، آبیاری اراضی دیل، زمین ورزشی چمن مصنوعی بازدید و اشکالات این پروژه  مورد بررسی قرار گرفت.

اتابک ادامه داد: در نشستی که با اهالی این روستا برگزار شد مشکلات آنها مورد بررسی و درصدد حل آنها هستیم.

 وی افزود: در ادامه بازدیدها از روستای گردشگری مارین بازدید به عمل آمد و با خانواده شهدا  دیدار شد.

 اتابک عنوان کرد: در روستای مارین بخشی از پروژه‌ها از جمله بهسازی معابر روستا، کانال‌های کشاورزی  و روشنایی معابر بازدید به عمل آمد که نیاز به برطرف شدن نواقص دارد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در این بازدید مشکلات زنان بی‌سرپرست و سرپرسرت خانوار مورد بررسی قرار گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president