آوای جنوب

بازدید سرزده فرماندار گچساران از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان

۸۱۴۳۹۷۸۸-۶۱۶۲۸۶۱به گزارش آوای جنوب ؛ عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران صبح امروز به طور سرزده از درمانگاه تامین اجتماعی بازدید کرد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان باحضور در درمانگاه تامین اجتماعی گچساران از قسمتهای مختلف و همچنین از فعالیتهای کارکنان و کادر پزشکی درمانگاه بازدید بعمل آورد
رحیمی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت :این بازدیدها با هدف بررسی مسائل و مشکلات دستگاههای اجرایی شهرستان، بصورت سرزده و دوره ای انجام خواهد گرفت .

فرماندار گچساران گفت: روزانه بیش از ۸۰۰ بیمار بصورت سرپایی به پزشکان عمومی، متخصص مرکز درمانی تامین اجتماعی این شهرستان مراجعه و ویزیت می شود.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به رایگان بودن خدمات درمانی این مرکز افزود: در این درمانگاه چهار پزشک عمومی و دو پزشک متخصص اطفال و قلب مشغول به ارایه خدمات به بیماران هستند.

وی تعداد بیمه شده های اصلی این شهرستان را بیش از ۲۵ هزار و ۸۴۹ نفر عنوان کرد و گفت: با افراد تحت تکفل، این تعداد به ۹۸ هزار و ۸۱ نفر می رسد.

رحیمی به راه اندازی سیستم های نوبت دهی تلفنی در مرکز درمانی تامین اجتماعی گچساران اشاره کرد و گفت: افزایش سرعت و دقت و ارزش نهادن به زمان، عدم حضور و تجمع بیماران در ساعاتی قبل از آغاز کار مرکز درمانی این شهرستان مهمترین مزایای اجرای این طرح است.

فرماندار گچساران افزود: مسوولان این مرکز درمانی بیماران اوژانسی را خارج از نوبت پذیرش کنند.

رییس مرکز درمانی تامین اجتماعی نیز در این بازدید افزود: سیستم نوبت دهی تلفنی راهکار مناسبی برای رفع صف های طولانی است.

لقمان رضایی افزود: در این سیستم بیمار از طریق برقراری تماس تلفنی، با تعیین نوع تخصص و پزشک موردنظر، نوبت رزرو می کند و با مراجعه به مرکز درمانی طبق زمان اعلام شده و ارایه شماره پیگیری به واحد پذیرش، برگه پذیرش خود را دریافت می کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president