آوای جنوب

بازدید سرزده بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مراکزنگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و معلولین ذهنی

آوای جنوب

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و معلولین ذهنی درشهریاسوج بازدید کرد.

به گزارش آوای جنوب دکتر محمد مهدی صالحی با حضور در مراکز نگهداری نهال امید دنا، شیرخوارگاه گلها و کودکان معلول ذهنی آسمانی شادی، شهر یاسوج با هدف بررسی نحوه ارائه خدمت و حمایت از این کودکان و نوجوانان بی سرپرست و معلول از نزدیک از روند ارائه خدمات به آنها قرار گرفت.
وی ضمن ارزیابی و بررسی دقیق شرایط نگهداری در نشست صمیمانه با کودکان و نوجوانان به گفت و شنود در خصوص مسائل فردی و علائق و فعالیت های اجتماعی و ورزشی آنان پرداخت.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این بازدید در نشستی با مدیرکل بهزیستی استان، از شرایط نامناسب در یکی از مراکز نگهداری گلایه کرد و خواستار بهبود وضعیت محیط و تغذیه مناسب در این مرکز شد.
دکتر صالحی با بیان اینکه نقاط مثبت و عملکرد مطلوبی در این بازدید مشاهد شده اظهار داشت: خدمت به کودکان بی سرپرست و معلولین امری خداپسندانه است که اجری اخروی و ماندگار دارد ومربیانی که در این مراکز فعالیت می نمایند همانند مادری مهربان، از کودکان تربیت و نگهداری می کنند که این خود، اوج ایثار و مهربانی بوده که شایسته تقدیر است.
وی در پایان تاکید کرد: ایرادات مشاهده شده در حوزه مراکز نگهداری تازمان رفع و اصلاح پیگیری خواهد شد و بازرسی کل استان از تمامی مراکز نگهداری کودکان و نوزادان در استان به صورت سرزده بازدید خواهدکرد.
مدیرکل بهزیستی استان نیز در این نشست، ضمن تقدیر از رویکرد بازرسی که بعد نظارتی است، گفت: مجموعه بهزیستی استان تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به این مراکزانجام میدهد.
دکتر محسن مرادی افزود: باتوجه به هزینه بالای نگهداری و مراقبت از این کودکان، معلولان ومددجویان، اعتبارات بهزیستی جوابگوی تامین همه نیازهای این عزیزان نیست.بنابراین انتظار میرود در این استان جهت حمایت از کودکان بی سرپرست و معلولین،و مددجویان بهزیستی خیرین و مردم عزیزاستقبال و همت بیشتری نشان دهندتا گوشه ای از آلام ودردهای این عزیزان تسکین یابد.
وی بیان داشت: ، و می طلبد مردم و خیرین در این زمینه همت مضاعفی داشته باشند
بر پایه این گزارش؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه تولید و توسعه بازرسی کل استان سرزده از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و معلولین بازدید کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president