آوای جنوب

بازدید رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از زندان گچساران/ اعطاء مرخصی یک هفته ای به تعدادی از مددجویان زندان گچساران

آوای جنوب

رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان گچساران؛ جمعی از معاونین قضایی دادگستری و قضات حوزه قضایی گچساران از زندان این شهر بازدید نمودند.

به گزارش آوای جنوب، در این بازدید تعداد زیادی از زندانیان به صورت چهره به چهره با رییس کل دادگستری استان و قضات بازدید کننده از زندان ملاقات و مسایل و مشکلات خویش را در ارتباط با زندان و پرونده قضایی مطرح نمودند.

دکتر نگین تاجی رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: پیگیری مسایل و امور زندانیان وکاهش جمعیت کیفری زندانها و ساماندهی زندانیان از اولویتهای دستگاه قضایی است و دادگستری کل استان با تمام ظرفیتهای موجود و با اتکاء به قوانین موضوعه، آیین نامه ها و دستورالعمل های صادره در خصوص زندانیان، از طریق بازدید های مستمر از زندان و دیدار با مددجویان و استماع مشکلات آنان، همواره در اجرای صحیح و کارآمد حبس، اصلاح مرتکبین جرم و اعمال نهادهای اصلاحی و ارفاقی و توجه به حقوق شهروندی زندانیان و خانواده های آنان، اقدامات موثری انجام داده است. در این بازدید، رییس کل دادگستری استان دستورات لازم را خطاب به حوزه قضایی گچساران جهت بررسی و اعطای مرخصی دوره ای ۱۳۵ نفر از زندانیان واجد شرایط صادر نمودند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president