آوای جنوب

بازدید بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق زلزله‌زده/ بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت سریعتر انجام شود

آوای جنوب

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور در شهر سی سخت از مناطق زلزله زده بازدید و خواستار سرعت بخشیدن به روند بازسازی این مناطق و تسریع در پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل شد.

به گزارش آوای جنوب؛ دکتر محمد مهدی صالحی پیش از ظهر امروز سرزده از مناطق زلزله زده شهر سی سخت باهدف بررسی نحوه ارائه خدمت و حمایت دستگاه های متولی از نزدیک در جریان ارائه خدمات به آنها قرار گرفت.
وی ضمن ارزیابی و بررسی دقیق مسائل و مشکلات، با حضور در منازل زلزله زدگان با مردم دقایقی به گفتگو پرداخت و پای درد ودل و دغدغه آنها نشست.
بازرس کل استان در ادامه این بازدید در نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن استان، خواستار سرعت بخشیدن به روند بازسازی با توجه به شرایط آب و هوایی و فصل سرما در این منطقه شد.
دکتر صالحی با بیان اینکه نقاط مثبت و عملکرد مطلوبی در این بازدید مشاهد شده اظهار داشت: خدمت به مردم نیاز به همت و تلاش شبانه روزی دارد که این مهم باید در اولویت کار مسئولین امر قرار بگیرد.
وی در پایان تاکید کرد: ایرادات مشاهده شده در نحوه توزیع سیمان،تشکیل پرونده های تسهیلات و یا پرداخت تسهیلات باید سریعتر تعیین تکلیف شوند تا مردم عزیز از زندگی چادر نشینی و کانکس نشینی در این فصل سرما رهایی پیداکنند.
بازسازی ۸۵ درصد مناطق زله زله زده شهر سی سخت
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، ضمن تقدیر از رویکرد بازرسی که اولویت اول کار آنها نظارتی بعد بازرسی و برخورد است، گفت: بنیاد مسکن استان همواره از رهنمودها و پیشنهادات بازرسی کل استان استقبال کرده و این نکات را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار می دهد.
مهندس اسماعیل باقری با بیان اینکه مناطق زلزله زده شهر سی سخت ۸۵ درصد بازسازی شده، افزود: سرعت بخشیدن به بازسازی کامل شهر سی سخت همکاری و هماهنگی بین بخشی و دستگاههای متولی امر را می طلبد.
وی ادامه داد: عدم ساماندهی کمک های خیرین و تداخل کاری برخی از دستگاه های خدمت رسان باعث کاهش روند بازسازی شد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اظهار داشت: همچنین برخی بانک ها نیز در مرحله دوم بازسازی همکاری لازم را نداشته که انتظار می رود در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.
بر پایه این گزارش؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه تولید و توسعه بازرسی کل استان، مدیرکل بنیاد مسکن استان به صورت سرزده از مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کردند.
انتهای پیام//

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president