آوای جنوب

بازدید بازرس کل استان از اماکن گردشگری و طرح های صنایع دستی، تولیدی در شهرستانهای گچساران و چرام

آوای جنوب

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدیدی سه روزه از اماکن گردشگری و طرح های صنایع دستی، در شهرستان های گچساران و چرام و همچنین بقعه متبرکه بی بی حکیمه خاتون(س) بازدید کرد.

به گزارش آوای جنوب؛ دکتر محمد مهدی صالحی در این بازدیدگفت: شهرستانهای گچساران و چرام به دلیل وجود اماکن مذهبی و گردشگری پذیرای گردشگران زیادی از سراسر نقاط کشور می باشند، که باید این اماکن مذهبی و اقامتگاه های گردشگری از کیفیت و امکانات رفاهی مناسب برخوردار باشند.
بازرس کل استان ، از وضعیت نامناسب اقامتگاه گردشگری بی بی حکیمه خاتون(س)، اقامتگاه گردشگری چشمه بلقیس شهرستان چرام، قلعه تاریخی تل گرد گلایه کرد و دستورات لازم جهت رفع مشکلات موجود را صادر کرد.
وی اظهار داشت: عدم وجود زائر سرا و همچنین نداشتن آشپرخانه مناسب، مکان نامناسب فروشگاه های محوطه حرم، فرسودگی شیرآلات سرویس بهداشتی در محوطه حرم مطهر بی بی حکیمه(س) از جمله مشکلات عمده در منطقه بی بی حکیمه(س) می باشند.
دکتر صالحی، نبود تابلو و علائم، جهت راهنمایی و هدایت گردشگران، خرابی و شکستگی تعدادی از جایگاه ها، فرسودگی رنگ تمامی آلاچیق ها را از جمله مشکلات اقامتگاه گردشگری چشمه بلقیس شهرستان چرام عنوان کرد.
بازرس کل استان بیان داشت: همچنین طی بازدید به عمل آمده از ۳ واحدتولیدی اداره کل میراث فرهنگی شامل واحد تولیدی چلنگری (آهنگری سنتی) در چرام ، تولیدات صنایع دستی در بیدزرد گچساران و طرح منبت کاری واقع در شهر گچساران بازدید و به بررسی مشکلات تولیدکنندگان پرداخت و دستورات لازم جهت حل مشکلات صادرگردید.
برپایه این گزارش؛ بازرس کل استان به همراه سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی از اماکن مذهبی ، گردشگری و طرح های صنایع دستی شهرستان های گچساران و چرام با هدف بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به گردشگردان و زائران به ویژه در ایام نوروز که پذیرای گردشگران زیادی از سراسر نقاط کشور می باشند بازدید کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president