آوای جنوب

بازدید ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از شیرخوارگاه و سرای سالمندان یاسوج + تصاویر

ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از شیرخوارگاه و سرای سالمندان یاسوج بازدید کردند.

آوای جنوب
امشب ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در یک مراسم افطاری میهمان مسئولان بهزیستی استان بودند.


بازدید ائمه جمعه از شیرخوارگاه یاسوج

در این بازدید هر یک از ائمه جمعه در خصوص وظیفه دشوار و طاقت‌فرسای کارکنان بهزیستی سخن به میان آوردند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت با تقدیر از خدمات مسئولان بهزیستی استان نقش آن‌ها را در جامعه بسیار مهم و در راستای خدمت به خلق‌الله دانست که اجر معنوی آن قابل مقایسه با هیچ پاداش دنیوی نیست.


بازدید ائمه جمعه از سرای سالمندان

در این دیدار که فضایی معنوی بر آسایشگاه سالمندان و شیرخوارگاه ایجاد شده بود ائمه جمعه با چشمانی اشکبار این دو مرکز را ترک کردند.

سید علی‌رضا موسوی‌امجد نیز در این دو بازدید با بیان اینکه سعی می‌کنیم خدمات با کیفیتی به مراکز خود ارائه دهیم نظارت و بازرسی مستمر را یکی از اقدامات همیشگی بهزیستی از این مراکز ذکر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: با وجود مشکلاتی که از نظر اعتبارات داریم اما سعی ما بر این است که بهترین خدمات را به این جامعه ارائه کرده تا رضایت خاطر آن‌ها جلب شود.

اما در این میان جالب‌ترین دیدار مربوط به احوالپرسی امام جمعه جوان شهرستان باشت با قدیمی‌ترین خادم مسجد شهرستان یعنی مشهدی گلی گرجی‌زاده بود که اکنون در آسایشگاه نگهداری می‌شود.

مشهدی گلی که از حضور ائمه جمعه در این بازدید باخبر شده بود دائم از احوال حجت‌الاسلام عبودی سؤال می‌کرد که احوالپرسی امام جمعه با  قدیمی‌ترین خادم مسجد این شهرستان همه را متأثر کرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president