آوای جنوب

بازداشت پدر داماد در جشن عروسی دهدشت

آوای جنوب  دادستان کهگیلویه گفت: در یک جشن‌ عروسی‌ پدر داماد و یکی از متصدیان تالار پذیرایی بازداشت شدند

آوای جنوب 

دادستان کهگیلویه گفت: در یک جشن‌ عروسی‌ پدر داماد و یکی از متصدیان تالار پذیرایی بازداشت شدند.

بازداشت پدر داماد در جشن عروسی دهدشت

به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه عبدالله سعادتیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد کرونا در یک جشن عروسی پدر داماد و متصدی یکی از تالار‌های شهر دهدشت بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه ضمن درخواست از مردم برای همکاری با ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: برای حفظ سلامت مردم به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌شود.

این مسوول افزود: درب تالار‌های پذیرایی شهر دهدشت پلمپ و تا اطلاع بعدی تعطیل است

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    آفرین بر شما،بهترین کارروکردین پدری که حاضره سلامتی جامعه را فدای آرزو و کوته فکری خودش بکنه بایدمجازات درخوربرایش درنظر بگیرند.چنین افرادی دارند قتل عمدانجام میدن که سلامتی همه رو آگاهانه به خطر میندازن. باید باهمه ی کسانی که همچین مراسماتی برپا میکنندبرخوردبسیارجدی کنند و حبس براشون درنظر بگیرن.

  2. ناشناس گفت:

    آفرین بر شما، بهترین کار رو کردین، کسی که سلامتی جامعه را فدای آرزو و کوته فکری خودش میکند و بی مهابا و آگاهانه دست به چنین کاری میزند کارایشون با قتل عمد هیچ فرقی ندارد چرا که اون همه آدم را دعوت به یک شام شوم میکند!که معلوم نیست چه برسرشون بیاد و ممکنه خدای نکرده کسانی جونشون را از دست بدن پس باید نهایت اجرای مجازات رابرایشان درنظر بگیرن، یک سال تمام جهان بسیج شدن که مردم حتی توی خونه هاشون هم نزدیک هم نشینند بعد ایشون این همه جمعیت جمع میکنه دورهم. واقعآ …

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president