آوای جنوب

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویر احمد:

ایجاد امنیت در انتخابات از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال ۹۴ است

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اولویت‌های کاری این نیرو در استان را تشریح کرد و گفت: ایجاد امنیت در انتخابات یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

آوی جنوب؛غلامزاده

سردار غلامعباس غلامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری اظهار داشت: بر اساس وظایفی که این نیرو بر عهده دارد اولویت‌هایی برای ما تعریف شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از برنامه‌های ما با توجه به فرمان نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر همزبانی دولت و ملت برقراری ارتباط خوب و برادرانه با سایر مسئولان و در یک کلام همدلی و تعامل با مردم و سایر دستگاه‌ها و مسئولان است.

این فرمانده انتظامی بیان داشت: از اولویت‌هایی دیگری که داریم بحث مبارزه با مواد مخدر و به خصوص برخورد با خرده فروشان و ساماندهی معتادان است هر چند که در این ساماندهی به غیر از ما دستگاه‌های دیگری هم متولی هستند.

غلامزاده افزود: از دیگر اولویت‌های ما مقابله با سرقت در استان و تلاش برای کاهش سرقت در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

وی گفت: بحث پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با مزاحمین خیابانی و کسانی که شرارت در جامعه ایجاد می‌کنند در برنامه‌های امسال به صورت گسترده با این گونه تخلفات و جرائم برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان به طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: استمرار اجرای طرح در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی بیان کرد: در بحث مسائل ترافیکی یکی از اولویت‌های ما تلاش برای کاهش تصادفات به خصوص تصادفات برون شهری و ساماندهی ترافیکی است که سایر دستگاه‌ها باید برای این کار به کمک نیروی انتظامی بیایند.

غلامزاده یکی دیگر از اولویت‌های امسال را موضوع انتخابات و برقراری نظم در بحبوحه انتخابات اعلام کرد و گفت: با توجه به حساسیت و مهم بودن انتخابات نیروی انتظامی از اولویت‌های خود را موضوع انتخابات و برقراری نظم و امنیت قرار داده است.

این فرمانده انتظامی افزود: انتظام‌بخشی به شهرها و جمع‌آوری متکدیان از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود

وی برقرار ارتباط مستمر با رسانه‌ها را یکی دیگر از اولویت‌های خود و همکارانش در ناجای کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و گفت: پلیس و رسانه برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه با تعامل می‌توانند کارهای بزرگی را به اتفاق هم انجام دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president