آوای جنوب

اگر مطهری به استان ما می آمدهیچ مشکلی نبود/مخابرات کهگیلویه وبویراحمد عملا تعطیل است

همایش فرمانداران و بخشداران استان کهگیلویه وبویراحمد در در محل فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

آوای جنوب؛

اگر مطهری به استان ما می آمدهیچ مشکلی نبود/مخابرات کهگیلویه وبویراحمد عملا تعطیل است
در این همایش که با حضور فرمانداران و بخشداران و برخی از مسئولین استانداری برگزار شد،حسنی مدیرکل سیاسی وانتخاباتی استانداری در سخنانی به موضوع انتخابات پیش رو و وضعیت و شرایط لازم برای برگزاری اتنخابات پرداخت .

حسنی با اشاره به وضعیت خوب سیاسی استان گفت:اگر مطهری به استان کهگیلویه وبویراحمد می آمد هیچ اتفاقی رخ نمی داد،همانطور که آقایان زیبا کلام و هادی خامنه ای آمدند و همایش و سخنرانی نمودند و هیچ مشکل امنیتی پیش نیامد که البته به علت حساسیت همکاران در حوزه های سیاسی و عوامل استانی بوده است.
حسنی افزود:در استان برای همه گروههای سیاسی ،فضای مناسبی وجود دارد و از طرف نهادهای غیر رسمی دخالتی وجود ندارد.
در ادامه این مراسم فتاح پور فرماندار شهرستان چرام با انتقاد از سهل انگاری در پروژه های راه سازی شهرستان چرام گفت که ۳الی۴ سال در تکمیل یک پل مانده اند.
فتاحی با انتقاد از اداره راه وشهر سازی گفت:در حوزه ی راه سازی مسئولین اداره راه و شهر سازی با توجه به مشکلات و صعب العبور بودن منطقه، باید بیشتر پای کار باشند.
فرماندار شهرستان چرام در خصوص انتخابات پیش رو گفت:در خصوص تمهیدات انتخابات ،مجلس کارهای لازم صورت گرفته از جمله،لیست و شعب احتمالی تهیه و احکام صادر شده است. ضمن اینکه لیست احتمالی معتمدین محلی آماده شده است.
وی گفت جلسه ویژه شورای تامین تشکیل شده و ۲ سالن ورزش و جوانان و آموزش و پرورش چرام را برای همایش ها در نظر گرفتیم.
فتاح پور شهرستان چرام با انتقاد شدید از مخابرات استان گفت:این شرکت از زمانی که سهام آن واگذار شده است عملا تعطیل است و حتی کار خودشان را هم انجام نمی دهند.
لازم به توضیح است که این جلسه در بعداز ظهر ادامه دارد و اخبار آن از همین سایت پیگیری می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president