آوای جنوب

رئیس کل دادگستری استان:

اگر مدیری نتواند مسئولیتش را به خوبی اجرایی کند باید پست سازمانی‌اش را ترک کند

ر اجرای قانون و خدمت به خلق با هیچکس تعارف نداریم و اگر مدیری نتواند مسئولیتش را به خوبی اجرایی کند باید پست سازمانی‌اش را ترک کند.

مزارعیرئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: باید برنامه‌ها و طرح‌های مصوب جلسات اجرایی شود.

آوای جنوب؛

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلیمن «غلامرضا مزارعی» گفت: در اجرای قانون و خدمت به خلق با هیچکس تعارف نداریم و اگر مدیری نتواند مسئولیتش را به خوبی اجرایی کند باید پست سازمانی‌اش را ترک کند.

در ادامه این جلسه الماس گشتاسبی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت:هم اکنون مسائلی چون میوه فروشی به صورت غیرقانونی، کشتار حیوانات و پرندگان به شیوه غیرمجاز و عرضه قلیان و تنباکوی غیر استاندارد در فروشگاه‌های مواد غذایی از مهمترین موارد تهدیدکننده بهداشت و سلامت استان است.

وی در ادامه افزود: با حمایت از ضابطین قضایی در کشتارگاه‌ها و همچنین نصب دوربین مدار بسته می‌توانیم به عرضه گوشت سالم به مردم سلامت و امنیت بهداشت عمومی را تأمین کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president