آوای جنوب

اکران فیلم محمد(ص) در یاسوج و دهدشت؛ ۶ شهر کهگیلویه و بویراحمد محروم از دیدن فیلم محمد(ص)

سینمافیلم محمد(ص) به زودی در شهرهای یاسوج و دهدشت اکران می‌شود و ۶ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود سینما محروم از دیدن این فیلم هستند.

آوای جنوب؛

با وجود اینکه ۲۰ روز از اکران فیلم محمد(ص) بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینمای ایران در استان‌های کشور می‌گذرد، متأسفانه این فیلم هنوز در استان کهگیلویه و بویراحمد اکران نشده است.

نبود زیرساخت‌های فرهنگی و هنری مناسب و نبود سینما در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد دلیل اصلی عدم اکران فیلم محمد(ص) در این استان بوده است.

از ۸ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تنها دو شهر یاسوج و دهدشت در حال حاضر سینما دارند و شهرهای گچساران، باشت، بهمئی، سی‌سخت، چرام و لنده اکنون از داشتن سینما محروم هستند.

با توجه به اینکه شهرهای گچساران، باشت، بهمئی، سی‌سخت، چرام و لنده از داشتن سینما محروم هستند امکان اکران فیلم محمد(ص) در این شهرها امکان‌پذیر نبوده و مردم این شهرها از امکان دیدن این فیلم محروم خواهند بود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در حال حاضر تنها دو شهر در این استان سینما دارند.

آزاد خردمند با اشاره به اینکه اکنون یاسوج و دهدشت سینما دارند، افزود: فیلم محمد(ص) در این دو شهر به طور قطع اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سینمای شهر دهدشت در حال حاضر مشکل سیستم صوتی دارد و با برطرف شدن این مشکل، فیلم محمد(ص) در این سینما به طور قطع اکران می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال رایزنی هستیم تا فیلم محمد(ص) در سینمای شهر یاسوج نیز اکران شود.

خردمند افزود: به دلیل نبود سینما و زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و هنری، فیلم محمد(ص) در ۶ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد اکران نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای گچساران، باشت، سی‌سخت، بهمئی، چرام و لنده در حال حاضر از داشتن سینما محروم بوده و امکان اکران فیلم محمد(ص) در این شهرها وجود ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president