آوای جنوب

اپوزیسیون آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/یک اعتراف تلخ از معاون استاندار

آوای جنوب
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید ادارات خود را اپوزیسیون دربرابر آسیبهای اجتماعی بدانند همه باید پاسخگو باشیم.

نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دستگاه‌های مرتبط، تشکلهای مردم نهاد و به ریاست سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر روزه آسیب ها به مانند کرونا در حال تغییر رنگ هستند و همین کار را برای ما مسئولان سخت می‌کند.

وی گفت: نباید ادارات خود را اپوزیسیون دربرابر آسیبهای اجتماعی بدانند همه باید پاسخگو باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: وظایفی بر عهده داریم که باید به جای حرف زدن عمل کنیم باید کارگروه‌ها در دستگاه‌های مختلف عملیاتی وارد میدان شوند و نباید فقط منتظر پول بنشینیم و کاری انجام ندهیم.

وی گفت: حوزه آسیب‌های اجتماعی بسیار گسترده شده قتل و طلاق و خودکشی و سایر مسائل تنها بخش کوچکی از آن است بنابراین نباید تنها منتظر اعتبارات ماند مدیران باید بدانند هر چ که داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده و می بایست به همین خاطر جلوی آسیب ها و مشکلات را با تدبیر بگیریم.

هاشمی با بیان اینکه نباید با ناامیدی اظهارنظر کنیم و بگوییم که کاری انجام نشده یادآور شد: اگر کاری انجام نشده بود شاهد کاهش خودکشی نبودیم آمار سال ۹۵ را با سال ۱۴۰۰ مقایسه کنید نتیجه کار به دست خواهد آمد.

وی با بیان اینکه اما متاسفانه در بسیاری از آسیب‌های اجتماعی رتبه‌های اول از آن استان کهگیلویه و بویراحمد است گفت: به غیر از یکی دو آسیب به آمار کشوری که نگاه می کنیم همواره جزو استان‌های اول هستیم که باید برای رفع این مشکلات تنها به دنبال اعتبار نباشیم آستین همت بالا زده و با چاره اندیشی به دنبال رفع آنها باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president