آوای جنوب

اولین گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در روستای اسلام‌آباد مستقر شد

اولین گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در راستای رفع مشکلات مناطق محروم در روستای اسلام‌آباد مستقر شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز گروه جهادی شهید نظرپور ناحیه مقاومت بسیج با اعزام به روستای اسلام‌آباد گچساران اقدام به بازسازی و ساخت دیوار مسجد صاحب‌الزمان(عج) این روستا کردند.

گروه جهادی شهید نظرپور در قالب اردوی جهادی هفت روزه در پی اعزام به روستای اسلام‌آباد نیز پس از بررسی وضعیت روستا با هماهنگی و همکاری شورای اسلامی و دهیاری این روستا در یک حرکت جهادی اقدام به بازسازی دیوار مسجد روستا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی کردند.

گفتنی است این گروه جهادی که متشکل از بسیجیان حلقات صالحین حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ناحیه مقاومت شهرستان بودند نیز در این اردو علاوه‌ بر انجام کار عمرانی در مسجد، با راه‌اندازی اکیپ بهداشت و سلامت به مداوای افراد بیمار روستا توسط پزشک عمومی مستقر در این کاروان کردند.

از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید نظرپور در روستای اسلام‌آباد برگزاری برنامه‌های فرهنگی تبلیغی از جمله برگزاری نماز جماعت همراه با جلسات اخلاق و احکام توسط روحانی این گروه جهادی در محل مسجد در حال ساخت بود.

سرگرد پاسدار سردار نمازی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ناحیه مقاومت گچساران در حاشیه این اردوی جهادی اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی جهادی رفع محرومیت و کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم است.

وی افزود: در این اردوهای جهادی، جهادگران بسیجی با انجام کارهای عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی نسبت به رفع مشکلات و محرومیت‌ها در روستاها و مناطق محروم و جلب رضایت پرودگار گام برمی‌دارند.

 نمازی ادامه داد: در همین راستا حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اعزام گروه جهادی شهید نظرپور اولین اردوی جهادی خود را در سال جاری برگزار کرد که با توجه به روحیه بسیجی این گروه جهادی تاکنون اقدامات خوب و قابل قبولی در روستای اسلام‌آباد انجام شده است.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ناحیه مقاومت گچساران از اعزام دیگر گروه‌های جهادی به روستاها از سوی این  حوزه مقاومت در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: در ایام تابستان گروه‎های جهادی جهت اجرای برنامه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی به روستاهای گچساران اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۲/ک۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president