آوای جنوب

اولین روز کاری مدیرعامل جدید نفت گچساران چگونه گذشت/نیروی انسانی برگ برنده صنعت نفت در پیشبرد اهداف کلان کشور است

آوای جنوب

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اولین روز کاری خود قبل از حضور در محل کار خود به تمثال شهدای صنعت نفت گچساران ادای احترام نموده و یاد و خاطره شهدا والا مقام را گرامی داشت و سپس با کارکنان ستادی این شرکت دیدار کرد.

بر اساس این گزارش غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صبح امروز با حضور در ساختمان مرکزی این شرکت به صورت سرزده به محل کار کارکنان ستادی نفت رفت و از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کرد.

مهندس کمالی در این دیدار گفت: بر خود وظیفه دانستم به رسم ادب و قبل از حضور در محل کار خود با شما دیدار داشته باشم.
وی تصریح کرد: خوشحالم نیروهای جوان در این شرکت که قلب صادرات نفت ایران است مشغول خدمت به کشور هستند.
مدیرعامل نفت گچساران پس از شنیدن صحبت های کارکنان با بیان اینکه؛ اهداف کلان سازمانی جز با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و با انگیزه محقق نمی شود خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که پیگیر مشکلات کارکنان باشیم تا بدون دغدغه خدمت کنند.

وی افزود:صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه هر سازمان در راس برنامه های وزارت و شخص وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت است و کارکنان صنعت نفت نیز در تمام مناطق عملیاتی با تمام توان در حال کار و تلاش برای پیشبرد اهداف عالیه وزارت نفت هستند چنانکه مشاهده کردیم در کمترین زمان ممکن تولید نفت حداکثری در کشور صورت گرفت.
وی در دیدار با کارکنان ستادی نفت گچساران گفت: تمام تلاش نیروهای ستادی باید در رفع نیازهای نیروهای عملیاتی در تاسیسات باشد.
کمالی ادامه داد: نیروهای عملیاتی در شرکت در سخت ترین شرایط کاری در سرما و گرما در خط اول تولید هستند و ما وظیفه داریم در ستاد به گونه ای عمل کنیم که نیروی عملیاتی هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشد.
وی تصریح کرد: رفاه کارکنان و خانواده های آنان وظیفه همگان است و باید بدانیم رسیدن به نقطه مطلوب با وفاق و همدلی همگان محقق خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president