آوای جنوب

اولین اعتراف مادر گچسارانی که دوکودکش را به قتل رساند

قتلجزئیات تازه ای از اعتراف های مادری که دو فرزند خردسالش را کشت منتشر شد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه نوشت: قاتل در اولین اعترافش در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: شوهرم ساعت ۷ صبح از خانه بیرون رفت، بچه ها در حالی که بازی می کردند شروع به دعوا کردند، به یکباره به آشپزخانه رفتم و به فاطیما گفتم لباست را در بیار، وقتی که پیرهنش را درآورد دو ضربه چاقو به سینه و یکی به گردنش زدم.
وی در ادامه اظهار کرد: به پسرم ( امیررضا ) گفتم دراز بکش، با همان چاقو، یکی به شکمش و یکی دیگر به گردنش زدم، گردنش را بریدم. بچه ها در همان چند دقیقه از دنیا رفتند.
قاتل که سابقه بیماری اعصاب دارد، گفت: نمی دانستم چه کار می کنم، دستم می لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم حکیمه زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.
مدینه ادامه می دهد: خواهرم حکیمه خود را به صحنه می رساند، با هم به خانه پدرمان رفتیم و پلیس را از موضوع باخبر کردیم.
ساعت ۱۱ ظهر مأموران پلیس آگاهی گچساران به همراه بازپرس دادسرای عمومی در صحنه حاضر می شوند، قاتل دستگیر و تحویل دادسرای عمومی و انقلاب گچساران می­شود
بنا به این گزارش، قاتل هم اکنون در بازداشت موقت به سر می برد و قرار است تا بررسی نهایی پرونده به کانون اصلاح و تربیت بند زنان معرفی شود. پلیس در حال بررسی جزییات بیشتر پرونده است.
‘مدینه – ع’ که سابقه بیماری اعصاب و روان دارد روز یکشنبه هفته جاری بعد از رفتن شوهرش به محل کار از خواب بلند شد و دو کودک خردسالش؛ امیررضا ۴ ساله و فاطیما ۶ساله را با ضربات چاقو به قتل رساند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گیسو گفت:

    ببین خدا بچه رو ب کیا میده؟
    فردام آزادش میکنن میگن مریض بوده.
    خاک توسر خانوادش ک باوجود دونستن مریضیه دخترشون باز شوهرش دادن.مقصراصلی خانوادش هستن.

  2. آخ گفت:

    اگه مشکل روانی واعصاب دارد .چرا اولین کارش تماس با خواهرش به قول شما حکیمه بود.پس متوجه باشید خیلی هم حواسش پرت نبوده.دنبال سر نخهای بعدی باشید.چون مثل اینکه انگیزهای دیگری باید باشد.وگرنه چطور زنگ به شوهرش نزده.با خواهرش تماس گرفته.
    خدا که لعنتش کند.
    دل هر سنگ دلی از این بی رحمی به درد میاد
    خدا وکیلی چنین کسانی باید در جا قصاص شوند تا عبرت دیگر روانیهای نه روانی گردد.

  3. ناشناس گفت:

    تصورش واقعا وحشتناک

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president