آوای جنوب

اولتیماتوم دادستان گچساران به برگزار کنندگان جلسات انتخاباتی/آقایان سیاسی کمی تکلیف خود را به تاخیر بیندازند

آوای جنوب،

دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: بعد از این جلسه انتظار می‌رود که آقایان سیاسی و انتخاباتی این احساس تکلیف و وظیفه را کمی به تاخیر بیاندازند چرا که دیگر خواهشی در کار نخواهد بود.

اولتیماتوم دادستان گچساران به برگزار کنندگان جلسات انتخاباتی

 به گزارش  آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا  شهرستان  اظهار کرد: این فضایی که من مشاهده می‌کنم خیلی آرام است و انگار خبری نیست.

وی  با بیان اینکه انتظار این بود رئیس شبکه بهداشت  از برگزاری نشست‌های انتخاباتی  و تجمعات شبانه گلایه داشته باشد، عنوان کرد:  همه آقایان سیاسی شهرستان احساس تکلیف کرده‌اند که بیایند.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران عنوان کرد:  آقایان سیاسی را دعوت کرده‌ام و به آنها گفته‌ام که دلتان به حال مردم و پرستاران بسوزد.

ادیبان با اشاره به اینکه من نمی دانم این همه هزینه را از کجا می آورند، عنوان کرد: اینها جرم است که ۲۰۰ نفر را در خانه ای به دور هم  جمع کنیمو جلسه انتخاباتی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه من نمی‌دانم چرا کسی که مدیر دستگاه است قانون شکنی می‌کند  چرا که ماده‌ ،قانون و زمان تبلیغات معین شده است، ابراز کرد: این جرم است که مدیری دست کاندیدا را می‌گیرد و خانه به خانه می‌رود و ما برخوردمان فقط با آن کاندیدا نیست بلکه با اطرافیان آنها است.

 ادیبان اذعان کرد: انتقادی هم به خود داریم و باید  جلوی هرگونه تجمعی گرفته شود و نباید در مرکز شهر جشن در بالای زیر گذر گرفته شود.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران ادامه داد: در خصوص کمربندی گچساران این کمربندی مشکل دارد سوال من این است پیمانکار این پروژه کجاست که اینگونه بیت المال هدر می‌رود.

 ادیبان گفت: راه و شهرسازی پاسخ دهد پیمانکار این پروژه کجاست.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه تشکر دارم از خدمات بهداشت و درمان انتظار است همه پای کار بیایند و مناطق گردشگری بسته شود و ما باید دست به دست هم بدهیم.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران افزود: بعد از این جلسه  انتظار می‌رود که آقایان سیاسی و انتخاباتی  این احساس تکلیف و وظیفه را کمی به تاخیر بیاندازند چرا که دیگر خواهشی در کار نخواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president