آوای جنوب

در یک اقدام خداپسندانه

اهدای اعضای بدن معلم یاسوجی به بیماران نیازمند

اهدا عضودر هیجدهمین اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد اعضای بدن معلم یاسوجی به بیماران نیازمند اهداء شد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، در هجدهمین اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد اعضای بدن معلم یاسوجی به بیماران نیازمند اهداء شد.

در آستانه تاسوعای حسینی با رضایت خانواده اعضای بدن معلم بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیماران نیازمند اهداء شد.

خانواده مرحوم امیر توانا در اقدامی خداپسندانه اعضای بدنش را به بیماران نیازمند اهداء کردند.

با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و یاسوج این اعضاء از بدن فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد جدا شد.

خانواده و فرزندان این فرهنگی بازنشسته اعلام کردند: در حالی که در ماه حزن و اندوه محرم و در این روزهای متعلق به اباعبدالله‌الحسین بسیاری از دوستداران اهل بیت نذر ادا می‌کنند ما هم با اعلام مرگ مغزی پدر خود اعضاء بدنش را برای رضای خدا و بندگانش بخشیدیم تا گل لبخند بر لبان همنوعان‌مان بنشیند.

رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دو کلیه- کبد و دو قرینه و در مجموع ۵ عضو از بدنش اهداء شد.

ساسان عباسی افزود: مرحوم ۵۵ ساله از اهالی شهر یاسوج و دچار مرگ قلبی در ادامه دچار مرگ مغزی شد و با اقدام خداپسندانه اعضاء بدنش به بیماران نیازمند اهداء شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مدیر آموزش و پرورش بویراحمد و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در دیدار باخانواده مرحوم با عرض تسلیت به آنان اقدام خداپسندانه آنها را ستودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با ستایش این اقدام آن را آخرین درس ایثار و فداکاری مرحوم عنوان کرد.

هادی زارع‌پور نیز افزود: مرحوم امیر توانا که فعالیت معلمی خود را از سال ۶۰ در منطقه لوداب شروع کرد دبیر مدارس لوداب و یاسوج-مسئول نمایندگی آموزش و پرورش در لوداب ـ رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا- مسئول گروه‌های آموزشی استان را در کارنامه خود دارد و همچنین مدیر آموزش و پرورش برتر کشور- انتخاب مقاله برتر آموزشی در سطح ملی و عنوان معلم نمونه کشوری از افتخارات کشوری مرحوم تواناست.

گفتنی است، پیکر این معلم پرتلاش و ایثارگر روز جمعه ساعت ۳ در شرف‌آباد یاسوج تشییع می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president