آوای جنوب

اندرحکایت سفر “قالیباف” به کهگیلویه و بویراحمد/آقای “تاجگردون” پاسخگوی عملکردتان باشید!

آوای جنوب

آیا جان مردم خلاصه می شود در سفر جناب قالیباف و لاغیر؟؟.شما که جان مردم برایتان مهم است لطف بفرمایید به برادرخودتان ” آقا ساسان” هم بگوید که در تهران بماند و کارناول ها و شوهای تبلیغیاتی خود را با انجام اجتماعات و نشست های سیاسی در شهرهای گچساران و باشت را هفت ماه قبل از انتخابات، پایان دهد!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب،محمد جلیلی،فعال فرهنگی و سیاسی گچساران در مطلبی نوشت:در رسانه های استان خبری خواندم که جناب دکتر قالیباف رئیس محترم قوه مقننه قصد دارد در یک سفر کاری به استان مظلوم کهگیلویه و بویر احمد و شهرهای آن در راستای رسیدگی به وضع محرومیت و عدم توسعه یافتگی این استان داشته باشد تا با اتخاذ تصمیمات و طرح های مناسب در خصوص رفع محرومیت تلاش هایی هم صورت گیرد.

جناب غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان گچساران و باشت در یک اقدام کاملا سیاسی در حفظ منافع شخصی و تشویق طرفداران شان در مخالفت با سفر جناب قالیباف با درج یک کلیپ و توضیح در خصوص منطقه محروم و صعب العبور پیچاب در پیج اینستاگرامش، اشاره ای به انجام زیرساخت هایی که جهت آوردن آب آشامیدنی به این روستا داشته است که در ادامه توضیحات بیان داشته قصدش بر این بوده که در دور جدید نمایندگی اش در مجلس هم مشکل بی آبی این منطقه را با نصب پمپ آب برطرف کند که مجلس اعتبارنامه اش را رد کرده است.

در ادامه وی نوشته است ما که نیستیم و با جناب قالیباف هیچ ارتباطی ندارم ولی دوستان شان در استان به ایشان اطلاع دهند مشکل بی آبی منطقه پیچاب نبود پمپ آب جهت پمپاژ است!!!.

حال،سوالی در ذهنم خطور کرده که جناب آقای تاجگردون به نظر جنابعالی ۸ سال که شما نماینده مردم محروم و شریف شهرستان های گچساران و باشت بودید زمان کمی بوده که نتوانستید مشکل بی آبی آنجا را حل کنید و الان انتظار دارید جناب قالیباف این مشکل را حل کنند؟.

مگر در دورانی که نماینده این مردم باشرافت بودی و برخی از دولتمردان بی خاصیت و مرفه نشین با طرز تفکر لیبرالی را با خودتان همراه می کردی چه اتفاق بزرگی برای گچساران انجام شده است؟.

راستی از طرح آب رسانی شما به روستاهای بعد از آبدهگاه از جمله “تلچگاه” چه خبر که در یک شوی تبلیغاتی آن را در بوق و کرنا گذاشتید ؟ آیا میدانید مردمان این روستاها از بی آبی شرایط سختی را می گذرانند؟نکند جناب دکتر قالیباف باید پاسخ گو باشد؟.

جنا ب تاجگردون،با این اوصاف و در راستای سفر جناب قالیباف به استان در پیج اینستاگرام خواهرتان استوری قابل تاملی را مشاهده کردم که بیان کرده بود در شرایط قرمز کرونایی به شهر من سفر نکنید و در کنایه ای در پایین آن استوری درج شده(برای انتخابات رئیس جمهوری جان مردم را به خطر نندازید) سوال اینجاست چه شده که این روزها جان مردم برایتان این قدر مهم شده است ؟؟؟.

آیا جان مردم خلاصه می شود در سفر جناب قالیباف و لاغیر؟؟.شما که جان مردم برایتان مهم است لطف بفرمایید به برادرخودتان ” آقا ساسان” هم بگوید که در تهران بماند و کارناول ها و شوهای تبلیغیاتی خود را با انجام اجتماعات و نشست های سیاسی در شهرهای گچساران و باشت را هفت ماه قبل از انتخابات، پایان دهد!.

ترس از آن دارم چند روز دیگر این استوری را به مانند آن استوری معروف در ایام انتخابات مجلس۹۸ در استفاده ابزاری از نام “مقام معظم رهبری”در تعریف از برادرت غلام تاجگردون تکذیب کنید،بیایید و بیاییم هدفمان را خدایی کنیم و به قول شهید همت کار را برای رضای خدا انجام دهیم و در آستانه سفر جناب قالیباف در جهت رضای خدا گام برداریم.

مردم استان و شهرستان ما بارزترین خصلتشان مهمان نوازی است و ان شاالله در آستانه سفر ریاست محترم قوه مقننه به استان و شهرستان گچساران مهمان نوازی در خور شانی از آنها خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president